Cik Mawar
Minggu lepas aku ada cari maklumat kat internet nie..Pasal wasiat imam Syafie, pastu terjumpa satu laman web pembelian buku secara online.. belek punya belek aku tertarik dekat satu buku nie...(tu kat atas tu tajuknya :Bagaikan Khadijah di Hati Rasulullah) tak tahu lah nak kata..tapi byk2 buku dlm laman web tu..buku nie yg begitu menarik minat aku.. boleh beli secara online.. Tapi aku ragu2 lah..kang tak pasal2 duit haku melayang.. even RM 25 termasuk pos.. Tapi lau lesap..camno? duit berharga tu... lagi2 pada org mcm haku yg bergaji rendah juga nie..hehehehe

napolah tak dok kedai buku kat tempat aku nie, lau tak mesti aku dah berlari cari buku nie @ tempah.. Nak g kedai paling dekat pon kat Segamat, 45 minit..mana ado masa, lau nak g naik bas tambang g balik RM10..masa lagi..hauhauaa...Pastu teringat insan tersayang lak.. on emel taip

"akak nak mintak tolong leh tak?
kat sana kan banyak kedai buku
nak mintak tolong beli buku leh?
nnt balik adik bayor lah
ngeh ngeh ngeh
nie tajuk nya " Bagaikan Khadijah di Hati Rasulullah"


emel dibalas semula

"ok nanti akak carikan ye"

hehehehe...Hope akak ingat lah nak belikan aku buku nie.. Tak pernah aku teruja sampai macam nie nak sesebuah buku.. Bulan 4 akak baru balik...agak2 dia ingat tak? huauaa..takpo2..nnt ingat kan acap kali.. Hope buku tu ado kat kedai... Harga dia sebenar murah ja RM19.50. Tapi byk ilmu dalam tu yg aku pasti sesangat , (tgk dari sinopsis lah)
sinopsis nya ada dlm laman web nie: http://www.bookcafe.com.my/index.php?target=products&product_id=960
6 Responses
  1. Imran Yusuf Says:

    Sdri Cik Mawar,

    Insya Allah anda akan berpuas hati setelah membaca buku ini.

    Saya kata begitu mungkin kerana saya adalah salah seorang daripada penulisnya...! Blog saya: http://cabe4tokmekngah.blogspot.com

    Manakala blog Sdr Zamri pula ialah:
    http://motivasimindamu.blogspot.com/

    Selamat membaca!

    Imran Yusuf@Imran Yusof


  2. Cik Mawar Says:

    Terima Kasih.
    heheheh ( segan den)


  3. mawar ku.....mmg best buku nie..
    pu3 dah dptkan kat puduraya nyer kedai buku agama tue
    bestttt....percaya laa..
    byk ilmu berguna sgt utk mcm kita
    hehehehe...pat2 dptkan...


  4. Cik Mawar Says:

    alahhhhhhhhhh
    pu3...dah baco erk?
    mmg lah best...mawar cayo..tgk lah penulis dia sendiri bagi komen kat blog mawar nie..hehe
    nnt tepon akak tanyo dah beli ka? adesss...Rugi tak beli nie..


  5. ~ain Says:

    buku ini memang menarik.. tak henti henti nak membacanya.. Harus beli..



Daisypath Wedding tickers

Daisypath Wedding tickers
Daisypath Anniversary tickers

Cik Mawar FC