Cik Mawar
nie satu link yang menghimpunkan blog2 yang ado
diseantero alam fana nie
tapi tak sangka lak
blog haku nie pon
terpilih..
dah berminggu aku daftar

cuma tak buat
entry pasal blog nie lah
cam aku lom promot seluas nya lah
itulah kot..

heheheee..
Dah aku ja selalu update..
bila time tgk kat blog nie
sokmo
Blog aku nya entry kat atas..
hahahahaa..
Aku lau boleh
satu Hari 1 entry..
lau tak da idea..
aku g lah emil.. Banyak ilmu leh kongsi
aku letak kat blog aku
semua org leh baca :)

Lamo dah tu tgk
tarikh 18 Oktober..

huahuahaa.. Tapi aku daftar awal
dah berkali2 entry aku keluar kat sana

huhuu..
(aku sebnrnya lambat faham + bezy)

skrg dah terluang baru leh fikir..
huhuhuuu..

Dok belek2 lagi kat
blog bicara sempoi nie
tak sangka lak
blog aku masuk juga

dalam blogger2 malaysia
huahauhaa
So Promote
Blog-blog Bicara sempoi
sekali lah dengan
Blogger Malaysia

ehem ehem... agenda seterusnya...

Tujuan Aku Memblog:-

Pada mulanya. aku saja ja daftar blog nie.. tahun 2007..lepas tu langsung tak buka.. just 1 entry ja.. pastu aku join Satu komuniti nie ramai lak kawan aktif memblog.. aku jadi tertarik bila baca2 blog diorg.. secara tidak langsung aku try balik on blog aku.. jenuh gak nak on password.. last2 baru boleh dibuka.. Dalam blog aku.. penuh dengan Kisah aku yang sebenarnya.. apa yang aku buat seharian.. luahan perasaan aku.. apa yg aku masak.. apa yang aku buat.. Dan sejak aku aku dapat tambah kawan.. bila baca2 blog diorg tertarik nak kawan ngan diorg.. yang pastinya kawan aku dapat semua nya BEST......

kepada semua yang nak lebih blog dikenali
sila lah join
CLUB BLOG BICARA SEMPOI

MALAYSIA MEMBER CLUB





Labels: edit post
0 Responses

Daisypath Wedding tickers

Daisypath Wedding tickers
Daisypath Anniversary tickers

Cik Mawar FC