Cik Mawar
Esok ( Sabtu Bersamaan 18/6/2011)
Aku Mau balik suda Ke Pahang
huk huk..balik umah sendiri lah
dah menyemak kat rumah akak nie dekat 3 minggu dah
tiap malam kuar..mcm2 brg nak cari
mcm2 dibuat kat sini.

1.Tempah Kad kawen 2 Belah pihak, Bunting & Taq Terima kasih ( huk huk tak leh tunjuk agi demo nya )
2.Beli brg hantaran
3.Beli bahan2 wat bunga telur
4.Beli Baju raya ( tema hijau Tahun nie)
5.Beli n Pos dah kain baju melayu Encik tunang ( soh dia tempah, nnt letak baju dah siap kat dulang hantaran)
6.Dah Wat spageti Bakar n Spagetti..hua hua ( tak leh kurus dok sini..adesss)
7.Dah rasa mee bandung yg sedap kat Kota Masai
8.Jalan2 makan angin nun..hingga ke Kota Tinggi Umah Pak cik.
9.Leh On9 hari2 ( umah akak ada tenet) hahahahaha
10.Dah Pi main Blowling n Karoke ( sore punah..hahaha..nanah tinga kakak n abg ipor dengar. hahahahaha


Hua hua...byk dibuat disini Tapi kerinduaan makin menebal pada mak abah n anak2 sedara tercinta... apo2 hal pon..kono lah jugak balik esok.. he he he..

Puas suda main blowling
Seterusnya Poei Kota Tinggi Umah Pak cik



Memain Ombak ja...kat Teluk Ramunia



That My Lovely Sister


( Muka tak sama lngsung kan..huk huk Tu Lah Ciptaan ALLAH SWT unik)


belakang tu..sepupu2.main air kat teluk ramunia
huk huk.. kira 20 minit ja
dari rumah diorg..
entah bila nak pi sana lagi

Tapi yg Tak best lau pi jalan2 nie..
Duit Banyak ja kuar... hahaha
kata org nak jimat sikit.. dok umah ja.. hahahaha..nasib2. tapi takpo
duit encik tunang bagi.. so weeeeiiiiiiii sweet ja guna.. hahahaha ( Optsss ketawa nakal lak)


* Kalau lah Encik Tunang tahu betapa aku rindukan dia...


uwaaaaaaa...


Dugaan...dugaan..sabar Cik Mawar..


YA ALLAH Tenangkan Lah Hati Kami Berdua..


Amin..





Cik Mawar

Musim Hujan lak kat johor nie


Pagi tadi semangat dah kuar awal


konon nya nak aerobik, jogging, pastu main badminton


kat taman layang-layang tu..


last2...dapat jogging 1 round ja..


pastu hujan lebat


balik rumah lah apo lagi


nie kat dapur.. sambil tunggu kakak masak mee grg basah


hua hua hua..dah ado bau2 nie..


lomak kuar masa jogging tadi..habis lah...cantum semula


hahahahaha....


Semalam


poei beli sikit2 barang hantaranHandbag, Kain pasang aku n Encik tunang, Tuala, baju kemeja


hua hua...tu pon..dah bolat mato nak bayar


hari nie lau ada masa...


nak pi servay kad jemputan kawen


ngan cari kasut lak.. hik hik..


adusss.. RINDUNYA nya ngan Encik tunang :(

Cik Mawar




Salam Semua

Huk huk Semenjak tak kerja nie

nak online pon maleh dah

lagi lah nak memblog...alahai..

Sekarang nie dok umah akak

kat pasir gudang, johor

heheheh leh lah nak online sokmo

semlm baru sampai sini

maybe seminggu kot

cuti sekolah nie..

budak2 dok lah ngan ayah dia

he he he...

datang sini disamping tukar angin

nak gak servay2 barang

apa pun tak prepair lagi

huk huk...

5 bulan lebih agi..nnt sibuk puasa sibuk raya

kang kalam kabut lak...

try lah tengok sikit2.. kot2

ada yg boleh didahulukan..

Last jumpa encik tunang

bulan 3...huh..dah rindu banyak

semula nie...

huk huk...

indah rasanya dari hari kesehari

alhamdulillah..


Daisypath Wedding tickers

Daisypath Wedding tickers

Cik Mawar FC