Cik Mawar



Bila resah semuanya keranamu
Kadang gundah juga kerana kamu
Tapi mungkinkah kerinduan ini
turut jua engkau rasai

Lafazkanlah kasih
kalimah cinta
lafazkanlah saja
rindu milik kita

kerana hati ini
hanyalah buatmu
setulus hati ku
ku serah padamu
Oh kekasih

Kekasih janganlah kau pergi
kerana ku menyayangi mu
kerinduan ini hanyalah untuk mu
percayalah ku cinta padamu
moga realiti bukannya mimpi

Bila resah semuanya keranamu
Kadang gundah juga kerana kamu
Tapi mungkinkah kerinduan ini
turut jua engkau rasa


Cik Mawar
Huk huk.. masa makin dekat..
proses diet tak berjalan lagi nie.. aduhai..

rasa tak selesa n berat dah badan nie...


Kena Kuat kan azam lah lepas nie


tinggal 2 bulan lebih aja pun...


lau dapat turun 5KG dah ok lah rasanya...

Raso slim lah.. hua hua hua..


Tapi lau kekal cam nie okek..jgn tambah naik udah


tu parah lah namo eh... huk huk




Kad Pihak Perempuan


Kad Pihak Lelaki


* Bulan Depan lah leh Papar penuh..


Leh Jemput semua org.. he he he


Cik Mawar




Selamat Hari Raya Aidilfitri buat semua


Maaf andai ada salah silap cik Mawar, Kata2 cik Mawar yang tidak


sedar telah menyinggung perasaan kalian semua..


Tahun Nie tak berkesempatan nak wat kad2 rayo..


hua hua jadi suri rumah mmg sibuk gamak eh... hahahaha...


kad rayo pung pos 6 keping ja ha... pastu langsung tak dapat kad rayo


tu agi sedih...:(


Takpolah tahun depan pos untuk diri sendiri ja...hahahaha..


Ok berbalik pula pada persiapan PERKAHWINAN.. la la la la


Kad Kawen : ( ada yg telah diedar) hik hik masing2 mintak awal lak ...SELESAI


Baju Pengantin : Baju nikah, Baju sanding dua belah pihak, Gaun 1 set, Baju Jawa 1 Set, Baju Bollywood.... SELESAI


Pelamin : Tema Rose Pink & Cream ...SELESAI


Meja Makan & Bilik : ....SELESAI


Bunga Paha : 50 Batang ( Bunga Stokin wat sendiri) la la la ...SELESAI


Tu ja Lah Yang selesai.. Yang lain tunggu Gaji hujung bulan nie. baru leh pi shoping lak.. aduhai.. fening kepala..


Dah Dekat2 majlis nie... Kena BANYAK sangat BERSABAR...Aduhai..hati nie..mudah sangat terusik...kadang2 rasa macam malas nak fikir semua nie lak.. (CAM PARAH ) kan.. alahai...

Daisypath Wedding tickers

Daisypath Wedding tickers

Cik Mawar FC