Cik Mawar

Jiwa Kuca..
kepala sakit
sejuk..
hati tak tenteram
perut sakit..
huk huk.. hari nie..cam tak best sangat
hope tak da apa2 lah yang tak disenangi berlaku..amin
Pagi tadi.. tetiba motor jatuh..
adess..terkejut aku..tak pernah hayat
motor tetiba jatuh lepas aku turun..adess
Hari nie bawak motor abang ngah..
sebab tayar dia pancit.. so pepagi
abah bawak g bengkel..n terpaksa lah jgk aku bwk motor tu
walaupon tak suka.. nak wat camner
kang abang ngah tak g kerja lak..
walaupon aku tahu dia blk ptg nie motor aku mesti comot
n dia tak kan basuh kan..
aku terima ja lah.. bukan tak pernah terjadi kan?
tapi hari nie lain..
aku sejuk sangat... walaupon matahari dah naik bersinar
hati aku tak tenang..:(
badan sakit2.. erm..
mcm tak suka rasa nie..
aduhai.. Hati..
jgn lah engkau membolakkan rasa ini
tenang lah hati
tenanglah..
@_@


*brg aku beli on9 dah 4 hari tak sampai2.., erm.. (risaugak)


Cik Mawar


PERHATIAN....!!!
wah wah nak poser nie
macam2 ado kat FB tu ha
kuih , kasut, baju, apo2 ajo lah
bak kata Cik Comoi
Duit raya ja tak dop org nak bagi..
huk huk huk..

dikesempatan nie gak..
ado lah abang aku jual
peanut candy.. dan dibuka
UNTUK TEMPAHAN
sapo yang berminat leh lah
beli melalui den pon muleh
lau betol2 teringin
* rasa cam candy gambor udang tu
(yg ado plastik leh makan tu)
jika berminat
leh lah
emel @ YM kat den yo
achiknie@yahoo.com

1 Paket - 50 bungkus = RM 20
2-9 Pkt = RM 18
> 10 Pkt = RM 16

* Harga tak termasuk penghantaran POS bagi yang jauh :D
Cik Mawar

Huk huk
pagi tadi g kerja.. kawan pejabat sebelah
bagi pinjam novel..dia ambik kat rumah kak ipor dia
ado lah 4 buah..tebal2..
dia kata " ha Baco sampai lebam"
hehehee..den dok da bajet nak beli novel2 nie
almaklumlah byk yang perlu didahulukan
tapi nak gak baca novel.. he
lau g umah Cik Lya
mesti dok makan pon takpo
rumah dia mesti banyak novel..
huk huk.. lau dekat.. mau den pinjam ja kat dia.
hahaahahaa.. :D
den nie lau dah mula baca novel
dok makan pon takpo.. baca tu dah kenyang
kdg2 masak pon bawak novel
sebab dok sabar nak habiskan
selalunya.. sanggup tidur lambat
semata2 nak habiskan satu novel.. he he
lagi satu novel kat Cik Mas. dia baca dulu
dia bagi den 3.. huk huk :D


Cik Mawar

Harum Bau inai nie..
hehehee.. semalam tetiba lak teringin nak pakai inai
rasanya mak ada ajak dah lama
nak pakai inai nie
kebetulan ada jiran depan rumah baru balik Umrah
so dia bagi lah inai serbuk dari makkah
hik hik..semalam tetiba perasaan
nak pakai inai berbuak2.. sehingga tak dapat
dibendung.. So malam tadi ajak mak
terus mak ON ja..


bancuh inai serbuk nie
org kata guna air Teh pekat ( panas)
so buatlah seperti org kata
selalunya inai serbuk tak merah
kali nie merah lak
suka..suka. hik hik

Optssss...
terpakai sampai sepuluh jari lak..
ha ha ha..
Cik Mawar


Ku ingin Berkata2
tapi tidak terluah..
ku ingin bercerita.. tetapi adakah yang sudi
mendengar
ku ingin berkongsi suka dan duka..
ku mengharapkan nya seperti dulu
tapi.. mungkin hanya aku yang mengharap
sesuatu yang tak pasti
ku rindu..
ku sayang
hanya kamu.. dan tiada penggantinya
selain dirimu
aku adalah aku..
dan kamu ada lah kamu
setiap insan berbeza.
dan syg aku padamu.. hanya untukmu.
semoga daku akan merasa sayang mu kepadaku
sama seperti dulu
walaupun sekejab..
amin

Daisypath Wedding tickers

Daisypath Wedding tickers

Cik Mawar FC