Cik Mawar

Jiwa Kuca..
kepala sakit
sejuk..
hati tak tenteram
perut sakit..
huk huk.. hari nie..cam tak best sangat
hope tak da apa2 lah yang tak disenangi berlaku..amin
Pagi tadi.. tetiba motor jatuh..
adess..terkejut aku..tak pernah hayat
motor tetiba jatuh lepas aku turun..adess
Hari nie bawak motor abang ngah..
sebab tayar dia pancit.. so pepagi
abah bawak g bengkel..n terpaksa lah jgk aku bwk motor tu
walaupon tak suka.. nak wat camner
kang abang ngah tak g kerja lak..
walaupon aku tahu dia blk ptg nie motor aku mesti comot
n dia tak kan basuh kan..
aku terima ja lah.. bukan tak pernah terjadi kan?
tapi hari nie lain..
aku sejuk sangat... walaupon matahari dah naik bersinar
hati aku tak tenang..:(
badan sakit2.. erm..
mcm tak suka rasa nie..
aduhai.. Hati..
jgn lah engkau membolakkan rasa ini
tenang lah hati
tenanglah..
@_@


*brg aku beli on9 dah 4 hari tak sampai2.., erm.. (risaugak)


4 Responses
  1. sejuk tuh bkn bnder bek ke mse tongah2 panah nih? XD
    owh kau order barang on9 kot malaysia ker hape nih


  2. Cik Mawar Says:

    Razi - Sejuk yang berlainan
    hehehe..
    order kat perak.. sampai dah kat pahang tapi perkhidmatan Pjbt Pos kat phang-Muadzam Shah..memang Lembap dan tak memuaskan langsung..
    perjalanan 30 minit ja.. tapi 3 hari baru sampai sini.. BUDUSSSSSSS


  3. hahaha dh smpe la kan?
    kalau post laju mmg laju abih la xD


  4. Cik Mawar Says:

    dah sampai
    walaupon angin dah kuar kat semua
    lobang nie..
    hahahaa

    takpolah yang pntg dah sampai
    alhamdulillah :D


Daisypath Wedding tickers

Daisypath Wedding tickers

Cik Mawar FC