Cik Mawar


Aku sayang kawan2 aku
aku kasih kawan2 aku
maafkan aku jika selama ini
aku bukan kawan terbaik
saat dikau memerlukan
padaku
sekali kau menjadi kawan ku
sampai mati kau tetap kawanku
andai dosa ku begitu berat untuk dimaafkan
biarkan aku begini
semoga masih ada ruang dihatimu
untuk menganggap ku sebagai kawanmu
dunia n akhirat.
KU rasa apa yang KAU rasa
ku SEDIH jika KAU bersedih
tapi..mungkin kah
hanya aku merasa apa yang ku rasa
dan tidak merasa apa yang kau rasa
kau tahu sahabat
ku amat menyangimu
ku tahu kau tahu itu
aku akan tunggu sehingga kau
sudi menerima ku semula
Labels: edit post
6 Responses
  1. oit cik mawar lamo x update heh
    biaso ni


  2. Cik Mawar Says:

    tu lah cik lya
    den dah dapat agak lau
    den update..mesti ekou yang pertama terjah.. hik hik
    love u..den pon baru balik dari
    umah ekou tadi
    banyak den tertinggal :D


  3. mohon maaf x kurangkan nilai diri kita sbgai manusia. sabar mnunggu. :)


    sahabat ...


    >>___<<


    lya mmg giler komen. wakakakaka


  4. Cik Mawar Says:

    ya En.Frodo..
    semoga kasih ini
    masih diperlukan
    amin :)

    uit cik lya kawan baik saya
    sebab tu dia ja yang selalu sudi
    komen kat blog sayer :D


  5. bogat Says:

    teman sejati terima apa adanye...



Daisypath Wedding tickers

Daisypath Wedding tickers
Daisypath Anniversary tickers

Cik Mawar FC