Cik Mawar


Alhamdulillah...
daku masih berkesempatan mencoret sesuatu di blog ku ini
begitu lama rasanya tidak menyibuk kan diri meluahkan kata² disini..
bukan tak da apa yang hendak diceritakan tapi keadaan yang tidak mengizinkan
kerana tgh berperang dengan sakit yang datang menjelma..

still masak n ambik2 gambar.. coz terfikir nak post kat blog nie.. tapi..tak jugak buat²
insya'Allah lau ada masa lepas nie.. akan adalah resepi² baru yang akan dipaparkan..
cam biasalah..masakan2 kampung ja.. maskn² barat tu..manolah nak masak..
nnt org kat rumah tu bukan gemor sangat pon.. hik hik
malam nie nak wat puding roti.. lau jadilah.. leh lah den ngajor lagi nnt.. hik hik

Hubungan Dengan Encik Tunang tersayang alhamdulillah makin lama, makin byk belajar tentang perangai n sifat masing²...alhamdulillah Encik pon dah sok sek,,sok sek pasal majlis.. hik hik suka² semoga semuanya dipermudahkan.. amin..



2 Responses
  1. ct odah Says:

    wah mawar...diam2 pastu tbe2 dah soksek nk mjlis dah...hehe


  2. Cik Mawar Says:

    Hik hik Cik Odah...
    dah benda terikat..lamo2 nak tak nak
    kena citer gak lah kan benda tu
    lau tak citer @ rancang..
    den poei perak..satu perak den amok nnt.. hahaahahaha..
    /me tunggu Encik tunang datang pahang ja nie... bilo lah gamaknya..ado rezeki dio nak dtg sini..


Daisypath Wedding tickers

Daisypath Wedding tickers

Cik Mawar FC