Cik Mawar

Aku Kerja apa?
hik hik setelah aku meletak jawatan
aku diterima bekerja sebagai
jeng
jeng

Penjaga dua org budak yg comel
dan sangat lah pandaiiii
tadaaaaa
ini mereka..
Luqman Hakim & Ainul husna
so..aku dok umah abang lah
tapi tak sia-sia berenti kerja
n dok saja umah abang...
Gaji tetap jalan..
walaupon susut... tapi
berbaloi lah..
dok relax apa...
jaga diorg lagi bahagia
gelak ketawa tgk gelagat diorg
hua hua..tanpa fikir masalah org lain

Dan hari rabu ngan Jumaat
aku g kelas menjahit
(selama nie jahit cincai ja..skrg belajar dgn lebih detail)
lagipon
dekat ja ngan rumah aku
anjuran KEMAS
sebulan RM3 ja
sangat murah
skrg tgh belajar wat baju kurung ada lis..
seronok jadi pelajar semula
bila usia meningkat nie (adess cam tua sangat lak)
ha ha ha...


Sekarang Abang (Luqman Hakim )
dah sekolah kat tadika
4 Tahun.. suka dia
g sek kol 8 balik kol 12 tgh hari
so pagi2 aku dok ngan si bidadari kecil tu lah

Bila aku g kelas.. ainul husna tinggal
ngan mak ( nenek )
nnt ptg ayah dia balik mengajar
kami balik lah rumah diorg
hik hik..
jauh perjalanan ada lah dalam 15 minit
then sabtu ahad...dok rumah mak..
petang ahad balik lah rumah diorg semula
tu lah rutin aku selama 4 bulan nie
hik hik

Ainul Husna
(adik mmg pantang nampak kemera mesti senyum)

Luqman Hakim
( pic luqman Kena paksa bergambar)


9 Responses
  1. Aida Ikmal Says:

    dah ado gayo jadi omak tu hihi


  2. Cik Mawar Says:

    persiapan tu cikgu...
    he he he... :D


  3. jaga budak2 lagi bahagia.....


  4. Cik Mawar Says:

    He he he Suryani tahu takpa
    dari mengadap bebanan kerja
    ngeh ngeh


  5. sourplum Says:

    kak. nak bju melayu free satu
    =)


  6. Cik Mawar Says:

    wah adikkkkkk
    lama sungguh tak dengar khabar berita...he he..
    akak tak sampai agi belajar baju melayu... :D lambat agi adik..tak tahu sempat ka idak


  7. sourplum Says:

    blaja la wt bju melayu kak
    mhl tu upah buat bju melayu


  8. Cik Mawar Says:

    mmg dalam proses adik...
    he he he..sempat kot... sblm bulan 11...belajar baju melayu tu :D


  9. Tanpa Nama Says:

    Video: youtube domain videodl.cc
    Watch videos about the best video games online. The best way to learn youtube mp4 how to play online has to be on our youtube site or our web site.


Daisypath Wedding tickers

Daisypath Wedding tickers
Daisypath Anniversary tickers

Cik Mawar FC