Cik Mawar

huhuh..
cam dah conteng memain dah..
abang aku lah tu tambah kuning2
takpolah..
cam kanak2 riang sikit..
ceria.. huhuu

Atas tabur manik coklat tu ja. tak tau nak tulis apo

Terserlah.. kecoklatan nya.. huhuh

Semalam..
dengan niat yang tulus murni
aku wat lah lagi 2 biji kek
satu untuk kat rumah..
satu agi aku bawak kat cc
kunun nak bagi kawan2 makan
huhuhu.. last2 yang datang 4 org ja..
yang lain tak dapat dtg
ado takut polis wat roadblok lah
ado g shoping lah..
so..apa pun tak lah rezeki meke kan
huhuhuu.. aku habiskan gak
aku bagi kat akak kedai2 bawah nie
balik bawak pinggan ja
hehehe.. :D
kali nie wat kek coklat..
kawan2 kata ok lah sedap..
tapi aku tau tak setanding kedai kek agi
so.. byk agi kena belajor.. huhuhu


4 Responses
  1. Lya Colours Says:

    wah mawar ko kawen jimat duit
    buat kek sdri
    buat kapkek pulak la mawar oii


  2. Cik Mawar Says:

    heehehhe.. cik Lya..
    nnt den kawen.. akak den yang wat kek naruto tu lah kena wat kek untuk den
    wat muka den ngan encik atas kek
    huahauhuaa..
    mesti meriah.. la la la
    kapkek? hehe.. mmg lam perancangan
    nnt den wat.. :D


  3. sedap....
    hehehehe....
    free2 je dpt mkn kek aritu..
    huhuh..


  4. Cik Mawar Says:

    heheeh cik kuna.. :D


Daisypath Wedding tickers

Daisypath Wedding tickers

Cik Mawar FC