Cik Mawar

Wah wah wah..

baru skrg terasa lega.. almaklumlah..dah tak banyak kerja..huahuaa.. tak da menda nak difotostat.. mesin tu pon dah calar balar.. huahuaa.. dah beribu2.. dia nak kena cetak..lau manusia pon capek okek..hahahaha..

aku lagilah capek nak dok tegak jo ha..kek tepi mesin tu.. dia bukan reti nak masukkan kertas sendiri..ambik kertas dah siap..susun..tuh semua aku lah ngan rela hati n ikhlas buat gak.. sampai bepeluh2 aku bekerja..wah terasa betapa mencabar nya pekerjaan aku nie.. walaupun dah bertahun aku rasa semenjak dua menjak nie ja yang terasa mencabar sangat..sampai nak update blog pon tak sempat..Tapi kebun kat FB tetap dituai dengan jayanya..muahahahaazzzzz.. bukan nak wat tahyul lah..tapi nie kisah benor

Aku dok ngadu ngan bos.."penat lah..sampai nak FB pon tak sempat"

bos kata.. "eh..kang tanaman kat kebun mati lak "

muahhahazzzzz ( aku gelak sopan)

"itu sudah dituai bos..mana leh bagi mati..rugi ooo.. huahuaa,,

best kan bos aku.. hauhaua..gelak-gelak jugak

wahhhhhhhh jemputan perkahwinan kawan semakin bertambah nie..

aku update semula ya.. lau HIJAU tu yang terbaru lah aku tau

undangan Majlis Perkahwinan

Alisa Tunang ja lah.. muahahahzzz salah maklumat
28 Feb 2010 - Azliza * Ja Kembar ( Keratong 4)
20 mac 2010 - Anak Acik Maleh ( Seremban )
12 Jun 2010 - Abang Suziyanti ( Keratong 5 ) & Adik Abang Ipar ( Keratong 3 )
13 Jun 2010 - Mazita (Keratong 4 ) & Zuriana ( Keratong 3 )
20 Jun 2010 - Adik Safuan ( Keratong 5 )

wah wah..semakin rancang
nie belom akhir2 tahun agi..nampak nya..
poei makan kenduri ja lah aku tahun nie
huahuahuaa..
optsssssssss "aku nya?"
lom agi..sabor- sabor..
la la la la..

4 Responses
  1. ct odah Says:

    wah bos ko sgt sporting..lg sporting bos aku tak amik tau ape aku bt..hahahhaa


  2. Cik Mawar Says:

    huhuahaa odah..
    tu den betah bekerja disini
    huahuahuaaa..
    bagus2.. bos ko tu lagi bagus :D
    ngeh ngeh :)



  3. Cik Mawar Says:

    alisa tu yang dekat pejabat..
    hahahahha aku baru dapat berita
    dia baru tunang dah..
    jab jab aku edit
    hahahahahahahaa


Daisypath Wedding tickers

Daisypath Wedding tickers

Cik Mawar FC