Cik Mawar

Assalamualaikum wbt.

buat semua pembaca jua
pengunjung blog ku ini
wah nampak nya sudah lama
aku tidak memblog kan diri ini
bukan nya tak berinternet dah
Tapi cuma tak da masa ja..
banyak kerja lah...
n sibuk memfacebook kan diri ngan
kawan-kawan.. huhuhu
Ramai dah kawan SEK aku memFB kan diri
huhuhuhuhuhu

wah skrg baru akhir bulan 1
tapi aku nya undangan majlis perkahwinan
dah sampai bulan 6..
n bulan 6 saja dah 4 buah rumah
aduhaiii..ramaiiiii nya org yg aku kenai
kawen tahun nie.. huahuaa..
n must be..kawan2 aku ramai
akan melangsungkan majlis tahun nie
maklumlah dah 25 Tahun
aku???? hehhehe.. tunggu kata2 ON dari encik ja
ngeh ngeh ngeh..

Malam nie.. nak poei Melati, bandar tun razak lak
huhuhu.. nak merisik.. untuk Abang ngah aku
Hari isnin tadi dia ado bawak calon nya
family kami ok ja. janji mereka suka sama suka
hehehe..malam nie..1 van kot g..
n bulan 2 tunang..Tapi tarikh nya
akan dibincangkan malam nie.. ngeh ngeh
semuaaaaaa nak langsung..huhuhuhu
Tapi maybe aku dulu kot.. abang tu kemudian
huhuhuhuh.... :D
lagipon bakal wife dia tu pon
muda dari aku..biolah mereka kumpul duit dulu.

undangan Majlis Perkahwinan

28 Feb 2010 - Azliza * Ja Kembar ( Keratong 4)
20 mac 2010 - Anak Acik Maleh ( Seremban )
12 Jun 2010 - Abang Suziyanti ( Keratong 5 ) & Adik Abang Ipar ( Keratong 3 )
13 Jun 2010 - Mazita (Keratong 4 ) & Zuriana ( Keratong 3 )

dipermhuhuhu..semua majlis aku kena hadir.. lau idak mereka mogok..aduhaiii.. mintak2 lah akuudahkan memohon cuti.. amin

Tajuk kasi gempak ja
Bukan aku nya majlis.. nak jemput kengkawan
aku nya jemputan akan menyusul..
insyallah..semoga semua nya dipermudahkan..
amin :D


4 Responses
  1. Lya Colours Says:

    hampeh
    den igt jemputan ekau mawar
    nasib bek den x poie tempah baju
    heheheh


  2. akuribena Says:

    tu la pasal... ngk title perghhh ingatkan dah tetap tarikh :P pandai cik mawar nie


  3. Cik Mawar Says:

    Cik Lya..

    muhahahaazzzz.. den sajo jo
    nak bagi gempak kat ekou
    tau ekou lah yg sering
    jeling2 blog den nie
    tunggu den jemput majlis den
    ngeh ngeh...


  4. Cik Mawar Says:

    alappppppp...

    muahahahaazzzz ( gelak dulu )
    hahahaa..aduhaii..
    sajo ja tu..den malas nak update blog
    tu yang wat gempak sekali sekala
    wah wah.. ingat ekou tak intai blog den
    ngeh ngeh..alapppp nnt YM ya :P
    jom gelak2.. hahahahaa


Daisypath Wedding tickers

Daisypath Wedding tickers

Cik Mawar FC