Cik Mawar

KELAS BIRTHDAY CAKE - CARTOON ARTWORK



Kelas birthday Cake (Cartoon Artwork) di hadiri oleh Siti dari Taman Pasir Putih. Ni kiranya mengisi masa lapang sambil mempelajari teknik menghasilkan Birthday Cake.. Senang.. kalau ada anak sedara b'day dah tak payah beli kat kedai.. sendiri buat...
Kali ni haku nakkan hasil yang cantik. jika ada kesilapan sedikit.. haku suruh siti buang dan lukis balik. 2 kali gak lukis gambar ni.. hehehhehehe
Dan hasilnya sangat cantik.. haku sangat puas hati dengan dekorasi yang di buat oleh siti. walaupun ini adalah kali pertama siti mengenal Buttercream dan Noozle..
Thanks Siti.. rasanya ct dah dapat tempahan kowt.. sebab ari tu siap tanya haku kat mana nak beli brg2 kek.... Semoga berjaya ya siti.. Amin


huhuhuhu..entry diatas
Dirujuk di Blog INI
Apa Kaitan dengan entry ini
huhuhh
ini adalah
Kakak Kesayangan ku
satu2 nya akak yang aku ada lam dunia nie
(yang samo2 lahir dari perut mak lah)
hehhehe..
Niat akak belajar semua nie
sebab..nak ajar aku sebenarnya
sebab nnt lepas kawen
dia kata.aku tak yah kerja luar..just dok rumah..
n wat perniagaan cam nie..
huhuhu..Mulia kan niat akak aku nie..
sebab tu aku sayanggggggggg sangat kat dia..

* akak pilih naruto..sebab aku ngan abang ipor (suami dia ) suko gilozzz tgk citer naruto..
huahuahuahuaaa


2 Responses
  1. R.A Says:

    yeay blh la dpt kek fre nti..hahahah


  2. Cik Mawar Says:

    hahahah odahhhhh...
    huhuhuhuhu :D


Daisypath Wedding tickers

Daisypath Wedding tickers
Daisypath Anniversary tickers

Cik Mawar FC