Cik Mawar


Tika kita bersua hati mula tergoda
Payah nak dilupakan walau seketika
Tidak pernah terduga cinta mula berputik
Bagai kan tak percaya aku jatuh hati

Kaulah kekasih yang amat ku sayang
Andai tidak bersua pastinya ku merindu
Kerana hati dah tertawan
Kerana cinta dah terbena
Yang pasti kini
Hanya kau saja bertakhta di hati ini
Kan ku tunggu kau sunting diriku sayang
Kan kita bina istana cinta
Kau kekasih hatiku selama-lamanya

Hati usah diduga hanya mengundah resah
Cinta di hati ini hanyalah untukmu
Kau kesayanganku penyeri hidup ini
Haruman kasihmu melekat di jiwa

Labels: edit post
8 Responses
  1. Lya Colours Says:

    wah mawar semenjak berubah status ni bahasa jiwang indah2 je heh



  2. Cik Mawar Says:

    cik lya
    ngeh ngeh ngeh
    sekadar meluah kan rasa
    aduhaiii
    berat sungguh menanggung rindu
    kuikui
    *ayat tak leh bla


  3. Cik Mawar Says:

    cik kuna

    hahahhahaaa..
    aku mana jiwang kuna
    cuma kadang kala terlepas
    dari sifat sendiri
    hahahahahahaa


  4. MrPayid Says:

    air milo panas yg aku buat ni pun jd milo ais bila baca madah pujangga kau ni...


    p/s: masa bercinta mmg best tggu la time &*%$%##$% menjenggah..hu3... mintak elakkan la ek


  5. Cik Mawar Says:

    hahahaha
    abang payid...
    tak yah boh ais dah
    baik untk kesihatan :P

    ermmm..dugaan pasti datang
    moga2..adik abang nie diberikan
    ketabahan n kesabaran
    menghadapi segala yang mendatang
    aminnn :)


  6. akuribena Says:

    perggggggggggg slalu telan air liur ni tak tau nak kata ape bila baca post nie :P


  7. Cik Mawar Says:

    alappppppppppppppppppppp
    lamanya tak sembang dua
    bila ekou nak on YM
    banyakkkkkkkkkkkkkk den nak citer nie
    alappppp nie..
    nie aku nak majukkkkk lamooooooooo nie..ish ish.. dah baca apa den taip
    nie ekou on YM ya

    P/S: pastikan on YM tu masa den bekojer :P


Daisypath Wedding tickers

Daisypath Wedding tickers

Cik Mawar FC