Cik Mawar


Ketika Cinta Bertasbih..
nie lah cerita yang memberi impak jua
pada aku dalam mencari cinta..
kisah nie ada dua part
alhamdulillah..aku dah tengok dari awal dan akhir
sungguh tidak menyesal..aku luangkan masa
penuh diselitkan ilmu dalam cerita nie
sangat baik ditonton oleh semua gol
terutamanya anak2 remaja yang bercinta
pada masa sekarang..

Kesimpulan yang aku dapat lam citer nie:-

1- Lelaki yang baik untuk perempuan yang baik, dan sebaliknya
(Memang dah tertulis dalam Al-Quran)
2- Kalau dah jodoh tak kemana, walaupun ditakdirkan akan berkahwin dengan org lain..pasti suatu hari nanti..akan kembali pada jodoh nya berkekalan..
3- ALLAH SWT mengetahui apa yang terbaik buat kita
4- ALLAH swt menurunkan dugaan untuk kita menjadi seorang yang lebih tabah, sabar dan selalu dekat dengan NYA.

Walaupun aku mungkin tidak dapat lelaki sebaik
Khairul Azzam
dalam cerita tersebut
tetapi aku bersyukur telah menjadi tunang
Khairul Nizan

"YA ALLAH Peliharalah hubungan kami berdua..jauhi lah kami dari mengikut desakan hawa nafsu dan hasutan syaitan... Sesungguhnya hanya kepada MU kami berserah..amin "


4 Responses
  1. ct odah Says:

    wah ayt yg terakhir tu..aku sgt ske..hehehe..aku tak penah tgk cte nih..ade kat intenet ke..hehehe


  2. Lya Colours Says:

    aku ade novel dia cik mawar
    aku beli dari tahun lepas
    sampai ke skrg aku baca bab 1 x sudah2
    sbb malassss
    hehe


  3. Cik Mawar Says:

    Odah

    Hehehehe..den pon suka.. sebab tu den taip..auwwwww.. ngengada..hehehe
    ado odah.den tgk kat youtube:D
    besttt..ooo..tak nyesal den tunggu :D


  4. Cik Mawar Says:

    Cik Lya,

    hehehee.. lau novel tak dapat cuci mato lya..huhuhu..
    tu bila tgk citer nie..ado sound trek semangat sikit.. mawar siap nangis2 tgk..hahaa..depan bos lak tu.. aduhaii..sedihhhhhhh :D


Daisypath Wedding tickers

Daisypath Wedding tickers

Cik Mawar FC