Cik Mawar
Assalamualaikum wbt..
Buat semua pengunjung blog cik mawar yang tidak seberapa ini, dan terima kasih pada yang tidak jemu2 melawat blog mawar nie..

cik mawar mula menyusun kata-kata...
Alhamdulillah aku masih diberikan kesempatan menghirup udara dibumi ALLAH swt ini.. skrg nie.. rasa cam pelik2 ja .. kesihatan tu kurang memberangsangkan.. subuh tadi dalam pukul 4 hingga kol 5 subuh..aku tak leh tidur.. tertiba ja batuk teruk.. sampai termuntah2 lak.. dah asyik batuk..dada pun sakit..cam nak asma @ lelah lak.. tapi dalam pukul 5..dah berenti.. aku leh tidur.. bangun ja tidur ..tak da lak batuk2.. cuma dada nie ..cam rasa semput2 sikit lah.. g kerja pun.. alhamdulillah tak da batuk2 cam subuh tadi.. erm..pelik2 kan... tapi apa pun..alhamdulillah..aku dapat berkerja dengan tenang tanpa batuk tu :)

Pagi tadi ada seorang akak..PM kat YM aku.. hehehee.. sempat lah sembang sekejab..n sempat gak aku bagi cadangan kat akak nie.. n mungkin cadangan nie berguna jua buat aku dimasa depan @ kepada wanita2 lain diluar sana.. hahahahaha

akak : hai
aku : salam akak
akak : Hari nie hari lahir akak tau
aku: oh..semoga panjang umur, dimurahkan rezeki.. amin
tak g selebret (hentam ja BI nie) mana2 ka hari nie?
akak : erm..senyum dalam tangisan nie..
aku : eh..kenapa lak? abang tak wish ka?
Akak : tak pun ..dia tidoq
Aku: hehehehe..nnt dia bangun dia wish lah tu
Akak: bukan apa..tapi setiap tahun mmg gitu..
Aku : alah. akak senang ja.. tulis kat pintu bilik mandi.. akak tulis cam nie "ABANG HARI NI HARI JADI SYG TAU"
akak : hahahahahaha..
aku : lau dia tak perasan gak.. akak letak kat dinding bilik mandi lak.. wat tulisan besar2.. lau leh..wat cam wallpaper.. kuikui.. mesti dia ingat sokmo nnt :)
akak : hahahaha
aku : lelaki nie akak..kita kena jujur ja terus.. diorang bukan faham lau kita kias2.. ( ecehh ecehh.. lau aku ngan encik pun..kadang2 majuk tak tentu pasal..bila tanya kenapa namo jawab..hahahahah)...kunun2 encik faham..padahal dia tak faham pun.. hahahaha.. biolah..
akak: macam ada pengalaman ja nie..
aku : hehehe.mawar lom kawen..tapi tu lah yang biasa terjadi.. lelaki biasalah ..bab2 cam nie diorg kurang elert sikit.. ( * tapi tak semuanya lah )
akak : hehehe..oklah akak nak sambung basuh kain.
aku : ok akak..hapy nice day..

huhuhuhuhu.. apa pun terpulang pada individu masing2.. ada yang tak anggap benda2 nie semua penting.. laki nak ingat ko.. tak ingat ko.. terpulang.. kadang2 ada yang suami dok ingat.. isteri lak wat tak tahu.. hahahaa.. bak kata akak tu.. nasib badan lah. hehehehe.. wat masa nie.. encik ingat ja lah.* aku ja ada sekali tu tak ingat besday dia.. hahahaha.. dia tak kisah pung.. encik tu .selagi tepon dia ado wat reminder ok lah ..hahahahahaa.. dia pun dah bagi tau awal2.. kadang2 dia lupa.. maklumlah manyak benda nak fikir.. Tapi tahun lepas.. ucapan besday dia bagi kat aku.. mmg menusuk kalbu.. huhuhuhuhu tettttttttttttttttttttt...
0 Responses

Daisypath Wedding tickers

Daisypath Wedding tickers

Cik Mawar FC