Cik Mawar


Alhamdulillah
sedar tak sedar
dah sampai pertengahan ramadhan
sudah sampai malam ke 10 akhir ramadhan
masa yang lebih untuk meningkatkan amalan
tetapi banyak dugaan
makin banyak kesibukan
nak mendapat sesuatu yang baik bukan senang
hanya insan2 yang bersungguh2 akan memperolehi
apa yang dikerjakan

dah masuk minggu ke3 puasa nie
encik pon diam ja
msg pon lepas sahur ja
sebab aku teman dia namo bagi tidoq
wat solat subuh dulu baru smbg tidoq
lau idak mesti terbabas
aku bahagia..dapat kejut dia tiap hari
tu ja yang aku termampu lakukan
dah bukan rezeki kami untuk bersama berpuasa lagi
insya'Allah andai ada rezeki mungkin puasa sekali lagi

Seperti biasa.. bila encik dah jrg msg
aku pon jadi MALAS nak cara
aku diam sama..
walaupun dia bukan cam lelaki lain
tapi semakin hari aku tgk
dia dah memahami perangai aku
ya lah dlm hati aku tertanya lah
knpa dia namo msg dah..
selalunya sblm tidoq msg gak kan?
nak tanya kat dia ..mmg tak gemar lah nk tanya banyak2
tapi mungkin dia merasa gelodak rasa nie
malam tadi msg cam biasa
aku tak tanya pon
tetiba dia bg msg

"beberapa hari nie badan letih ja"

so dah terjawab lah kan?
dia tidoq awal.. byk kerja katanya
lagipon poser..

aku faham lah..kerja dia
bukan cam kerja aku duduk mengadap PC dari pagi sampai ptg
tu pn sahur dia kdg2 mkn roti ja
tak lalu katanya.. sedih aku
apapun
semoga beliau sihat2 sahaja hendaknya
dan hubungan kami berakhir dengan kebahagiaan..
"amin "


1 Response
  1. Tanpa Nama Says:

    very nice web pages


Daisypath Wedding tickers

Daisypath Wedding tickers

Cik Mawar FC