Cik Mawar
Oh blog aku nie
dah macam blog terabai dah ha..
dah lama tak update..
ish ish..
award kawan bagi pon tak publish agi
nnt2 lah erk.. kawan2.. sorry
semenjak 2 menjak nie
mood nak memblog lari ja
ado niat nak wat NEW POST
tapi... tau2 dah kol 6..
habis kojer balik rumah..
erm.. Hati pon..
tak stabill...
biasalah
dalam hidup
ada ja DUGAAN yang menguji
kesabaran dan ketabahan.. n kadang2
menda2 semua tu tak mampu nak terluah
hanya memendam rasa sendiri

esok..
ehem ehem
insyallah aku akan turun seremban
cuti 2 hari.. pada yang tgk POST aku sebelm nie
pasti tau kenapa aku nak pi sana
hu hu hu
semoga perjalanan aku selamat pergi
dan selamat kembali..
amin..


2 Responses
  1. MrPayid Says:

    rela tueeeeeeeeeee turun seremban... den ajak dating kat kuantan xnak plak turun...


  2. Cik Mawar Says:

    ha ha ha abang payid
    kat kuantan semato2 nak jumpo
    payah lah..
    den poei somban ado majlis..
    keh keh.. tidoq sana.. :D
    jangan salah fahem erk :D


Daisypath Wedding tickers

Daisypath Wedding tickers
Daisypath Anniversary tickers

Cik Mawar FC