Cik Mawar


Alhamdulillah..
semua yang dirisaukan jumaat lepas
kini telah kembali tenang
Abah tiba² dimasukkan ke hospital
kerana kencing manis nya
naik mendadak
dan kawan terlibat dengan kemalangan
pada masa yang sama
kebetulan masa tu aku kerja
jadi blur sekejab..
petang tu balik awal sikit
terus g lawat abah kat hospital
dua malam gak lah abah kena tahan
mak lah jadi peneman setia
akak ngan abg ipar pon balik
pagi diorg g..
petang aku ngan abang n kak ipar lak g

Kawan yang exciden tu
semalam aku dah g tgk
alhamdulillah tak da apa yg perlu dibimbang kan
dia pon kena tahan wad 1 malam ja
cuma keretanya mmg teruk
dan tak boleh dibaiki
suami dia kata..lau tgk keretanya
mmg sangka dia dah tak hidup dah
tapi belum sampai masanya
kematian itu tidak cepat @ lambat walau seminit
alhamdulillah Allah masih memberi beliau
bernafas..bersama suami dan anak²

Abah lak tengah hari semalam
baru leh kuar.. kencing manis nya pon
dah stabil.. cuma lepas nie
cara pemakanan akan dikawal lebih ketat
sian abah.. sakit..sampai tak larat² nak bawak diri
aku nie pon kena berjaga²
penyakit keturunan tu
hua hua..

apa pun lega sudah hati ini
Alhamdulillah..

* Wah dah 11 bulan aku tunang
11 bulan juga lah menanggung rindu..
bila lah dapat bertemu bersua muka
melihat senyuman nya.. @_-
0 Responses

Daisypath Wedding tickers

Daisypath Wedding tickers

Cik Mawar FC