Cik Mawar
Alhamdulillah
aku telah selamat pergi
n selamat kembali ke rumah sendiri dengan selamat
dan 'Bahagia'
hik hik
Dapat Jumpa sedara mara.. ramai
dapat jumpa en.tunang
erm...lepas rindu..
hik hik
Alhamdulillah majlis perkahwinan pak cik
berjalan dengan lancar
semoga rumah tangga beliau
mendapat kebahagiaan hingga akhirnya
amin..

ehem Ehem..
Tahun nie..besday aku
mmg tema tudung gamaknya
3 helai tudung aku dapat
2 yang aku kata akak bagi hari tu
n balik sana.
encik tunang pon bagi tudung
hik hik..sangat lah terharu
jgn tunang dia nie malas
pakai tudung udah lah.
ngeh ngeh...

Tudung akak bagi dua
n Meroon En.tunang bagi.

Semalam balik sampai dalam kol 9.30
siang tu kenduri..aku masak
lauk untuk pengantin
dah siap² aku pon siap molek²
ikut encik tunang poei kenduri umah kawan dia
kat bidor..
tak sangka lak
pengantin perempuan tu org kat tempat aku
akak dia tegur aku
n baru pengantin tu perasan aku.. hik hik
ramai betol jodoh org perak ngan pahang nie
ngeh ngeh..
masa encik tunang kenalkan
aku kat kawan² dia..jadi gembira pon ado
n segan pon ado.. kawan dia ramai :D
kebetulan kami sampai lewat..lepas makan..jumpa pengantin
kami pon gerak balik
dah petang tu aku nak balik pahang

sempat gak Bakal mak mertua
bagi ikan sepat kering
super duperr.mabeloss..
ambik kat umah nenek sikit
mak encik tunang bagi agi
satu besenn besor dapat
hua hua..

Sangat Gembira n bahagia
balik kampung kali ini..
@_^



Sangat Comel en.tunang bagi hadiah itu.. ngeh ngeh ♥♥♥


2 Responses
  1. wah berbungo2 ati ekau mawar


  2. Cik Mawar Says:

    hua hua Cik Lya.
    tu dah semestinya..
    musim bunga nie.. tgh mekar semuanya..yang layu pon kembali segar.. hik hik


Daisypath Wedding tickers

Daisypath Wedding tickers
Daisypath Anniversary tickers

Cik Mawar FC