Cik Mawar

Alhamdulillah dah genap 23 tahun umur aku nie..pada 23 November 2008..he he he.. Tahun nie tak da pezen..Tapi Tahun antara Besday aku Yang Best lah..
Mula ja detik 12 malam..masuk dah msg n MMS dari kawan2..aduss..syahdu rasanya.. Ramai nya insan yg menyayangi aku selama ini.. Alhamdulillah..aku bersyukur sgt..siang hari ja.. adik beradik lak tepon n msg besday kat aku... Adus syahdunya besday tahun nie...
Walaupon tak da Kek @ pezen..Aku bersyukur sgt...alhamdulillah...ngan Limpah kurnianya..Aku masih diberikan kesempatan untuk bernafas di bumi NYA ni...pagi..aku dok kemas umah ja....sarapan nasi ayam.. nasi kenduri umah jiran malam tadi ..hehe..perangat semula..kol 11 lebih aku siap2 nak g kenduri...dlm 12 lebih gak lah g umah kawan...ada 2 buah..pengantin dah dtg aku pon g umah lagi satu... wah..yg kawin semua adik2 pada aku ja...hehee..terfikir gak..bila lah sampai masa aku nie..hehehehe...Lom sampai masanya..so lau nak pon...lom ada lagi..ermmmmm...
Penantin lelaki sampai dlm dekat kol 2 gak lah..kawan aku nie kenal masa belajar kat bangi..dia sangkut ngan abang sebelah hostel kami...geng2 dak sabah...sampai gak jodoh diorg.. kira rombongan tu kebanyakan aku kenal lah..yerlah dok bangi 2 tahun. pastu budak2 kilang tempat aku pernah kerja jadi OPerator 3 bulan hehehe.... tapi yg paling tak sangka exbf aku ada dtg gak..ermmmmm...aku benci dia ka?..entah..tapi yg penting aku langsung tak da hati kat dia... abang angkat aku pon ada dtg..aku ngan dia ja, ya lah lama tak jumpa..last jumpa masa pengantin nie tunang..tu pon sekejab...windu2 gak lah.. hehehee... pengantin sibuk begambor ja..aku tunggu gak..lama nya lah ...dalam kol 4.30pm aku balik...tak larat dah nak tunggu..aku dah lah g sorang2...
Semoga aku dipanjangkan Umur dengan penuh keberkatan, dimurahkan rezeki, dan menjadi Anak yang Solehah, Wanita Solehah, Aminnnnn....
0 Responses

Daisypath Wedding tickers

Daisypath Wedding tickers

Cik Mawar FC