Cik Mawar
I have tagged you:- share 7 facts about yourself on your blog, some random, some weird. Tag 7 people at the end of your post by leaving their names as well as links to their blogs. Let them know they are tagged by leaving a comment on their blog.Fakta ttg Cik Mawar....

...::UBI KAYU::..
wow...sedap nie makan waktu petang2..masa kecik2 aku ingat lagi..mak rajin tanam pokok ubi kayu...masa tolong mak bersihkan belakang umah..mak bakar sampah..aku ambik ubi..letak lam longgokan sampah tu..bila dah habis, ubi kayu..masakkk oooooooo..makan panas..perghhhh. rindunya aku saat tu..

...::PELITA AYAM::..
Pelita Ayam???? apa nie? aku tak pernah dengar lak...lau pelita yang pasang hari raya tu aku tau lah..hehehehe.
...::TANAH MERAH::..
ermm...Tanah Merah..kat Kelantan kan? namo tempat tu..tapi aku nie Kelantan pon lom pernah sampai...so Tanah Merah yang aku biasa nampak pon..Tanah merah yang kalau hujan tu jadi lecak...kat kawasan tempat tinggal aku..dah jarang nampak tanah merah..semua jalan dah berturap oooo...

...::MINYAK GAS @ MINYAK TANAH
Umah aku lau nak jumpa Minyak Gas sekarang time nak raya ja..hehehe..nak isi pelita...tapi sekarang aku rasa tak guna dah..abah kata minyak gas dah mahal...dia guna minyak apo tah.. minyak diesel ka erk?..entah..adik yang selalu g beli..tugas aku isi minyak kat pelita n pasang.

....::BERAT 40KG::..
Berat 40 KG..wah tahun bila ya berat aku macam nie....nie pon dah 50KG..lau aku diet pon lom tentu turun 40KG..huhuhu... lau turun tu..mesti aku tak makan..@ aku merana kot.. tapi cam tak cayalah...aku leh dapat berat tu.

....::Cik Mawar & KAKAK::..
Aku n kakak...wahh mmg rapat..sebab kami berdua ja anak perempuan lam umah tu...dia lah kakak aku yg baik, dia lah lah masyam..dia lah segala-galanya pada aku.. tapi aku dah ada 2 kak ipor..he he..kira aku nie kayo ngan kak ipor lah nnt..n adik ipor perempuan.

....::TERBANG::..
Terbang?..pasal naik kapal terbang ka nie? huuh..lom pernah lagi...lau naik pelampung kat waterworld cam nak terbang adolah..masa tu rasa nyawa nie dihujung tanduk dah..fuhhhh tobat tak naik dah..games...air tu...mmg aku tak nakkkkkk...
Labels: edit post
0 Responses

Daisypath Wedding tickers

Daisypath Wedding tickers

Cik Mawar FC