Cik Mawar
Hari nie aku terjaga pukul 4.50 Pagi..Bangun Panaskan Nasi, goreng Telur makan...hehehe.. Lepas tu masak untuk Sarapan, Mak suruh buat sambal tumis ikan bilis,masak nasi n Goreng ikan, kakak ipar nak kerja. dah 4 malam kak ipar, abang n Luqman tidur kat rumah,Abang sakit mata tak baik2 lagi, tgk pagi nie kak Ipar lak kena, Luqman dah kena Kemarin..Adess..Padahal nie Minggu kedua Abang mula bertugas sbg Guru..Tapi apa kan Daya, sakit tu bawak Virus, nnt satu sek lak kena virus tu..hehehee...

Luqman Bangun awal, dgr ja suara aku terus dia nak keluar, Mak ayah dia malas nak layan dia pepagi buta nie..Dia kalau tejaga tak mau dok2 baring dah..terus ja nak keluar bilik main..Masa aku masak mak layan luqman,dah siap semua...Baru aku mandikan dia, siap pakai baju semua n aku Solat...Dalam pukul 7 kak ipar n luqman g kerja..dalam 15 minit sampai lah tempat kerja kak ipar. Pengasuh luqman dok sebelah ngan Klinik kak ipar kerja ja..mudah lau ada apa2 hal..

Dah sunyi rumah, Aku dok lah tgk HotFM kat TV8, Tak sedar upanya aku tertidur duduk kat kusyen..kekeke..mak lagi lah dia ingat aku dok duduk baca surat khabar..kekekeke..kelakor ja.. dalam 30 minit gak lah aku tidur, pastu rasa cam sakit pinggang lak, Masuk bilik, adusss gelap2 N Nyaman ja ..tidur semula....kol 8.30 bangun strika Tudung, baru mandi n siap2 g kerja...He..
Sampai tempat kerja...kemas2..n dok depan PC..Hari nie sunyi ja..Erm..Biasalah pepagi..Optsss..patutlah sunyi, tak pasang lagu upanya..kekeke.~ Away~
0 Responses

Daisypath Wedding tickers

Daisypath Wedding tickers

Cik Mawar FC