Cik Mawar
Akhirnya saat2 yang dinantikan menjelma jua..Hari nie aku akan berjumpa dengan sahabat yg telah lama terpisah..huhuhu berdebar jugak mulanya nak jumpa nie...camner lah skrg dia kan?
erm..4 tahun leh berubah ka erk? fizikal @ perangai seseorang?kalau diri aku nie..samo ja..tak da yg berubah..baju, kasut,semua samo ja saiz..tapi sifat org yg menilai..pada aku..aku still macam dulu.

Akhirnya sampai jua detik yg dinantikan..dia datang pukul 3 kat tempat aku bekerja..kebetulan ramai pulak custemor hari nie...aku soh ja dia dok pejabat sebelah..senang kami nak sembang..tak dalah segan sgt..Aku macam biasalah lah..bila dah jumpa buat cam biasa ja..debar ka..gemuruh ka..lari lintang pukang dah..erm...dia dah berubah dari segi fizikal..dah bulat sikit..hehehe..n perangai dia..erm..lain lah..tak pemalu macam dulu..cam mesra alam lak pulak.. hehee..tak sangka kan..4 tahun leh mengubah dia smpai mcm tu..

Hari nie aku sempat melihat gerhana matahari ..bentuk bulan sabit..kata kat Indonesia ja jelas..kat sini pon jelas..aku tgk guna disket..nak cari filem kat kedai komputer mn ada..sib baik haku ingat disket..huuhu..Dapat jua aku melihat gerhana tu..Tanda kebesaran ALLAH SWT ...alhamdulillah

huhuhu..apa pon Aku sukakan pertemuan ini..jua hari ini..Sahabatku dah kembali...Alhamdulillah..
Labels: edit post
0 Responses

Daisypath Wedding tickers

Daisypath Wedding tickers

Cik Mawar FC