Cik Mawar
Alhamdulillah Aku Masih diberikan Kesempatan Untuk menjalani kehidupan bermula 1 January 2009.Petang Semalam lepas balik kerja,Terus makan , Si Dia msg katanya Pezen Aku kirim dah smpai, Kecoh satu rumah adik dia bagi tau Mak n ayah dia..kekeek Berpeluh aku masa dia bagi tau.Tapi dia sempat sorok Frem yang ada pic aku...Tapi Rasa cam malu gak nak Balik Perak nie..takpo2..cool...Bukan nya mak ayah dia tak tau aku ngan dia..apolah aku nie.:)

Malam Aku main ngan Luqman Hakim, bab yang aku paling suka lau dia datang, Mandikan dia..hehehe..bila masuk ja bilik air menjerit dia..Buas btl skrg nie..lagi sweettt lau dia jalan...ketek ketek ja(gaya cumel la) ..hehehehe ..Aku layan citer hindustand masa luqman dah layu2 nak tidoq..kat laptop abang, Pastu nak tgk TV, dedua citer best...alih2 aku tetidur kat tepi luqman.pukul 11 baru terjaga..sambung msg ngan Dia...dia g Bandar Teluk intan tgk budak2 rest Motor katanya, dia tak join, mtr dia lepas exciden mana ok sgt..tapi aku suka lah..tak yang dia Gatal nak join..riso aku nie...Tepat kol 12 mlm aku bg msg nak wish kat dia..tapi msg tak leh send line sibuk kot semua nak wish hapy new year..kol 12.30 am..baru lepas..Baru aku tidoq.

Bangun pagi, solat pastu g cari luqman hakim..hehehe..mandikan dia..pastu aku bawak dia bagi ikan makan , luqman nie plg suka bg ikan mkn, adolah beberapa ekor ikan kap(tol ka eja nie) kat umah aku...then bawak luqman round ngan motor, tapi dekat ja..aku pakai baju tidoq..malu lah nak g jauh2..hehehee..pukul 8.30am.luqman layu2 dah...bancuh kan susu then tidoq kan dia..tgk dia dah nyenyak aku gosok Baju, Kena g Kojer lah.. Rumah kak ipor dah siap kemas..hehehe..Abah kata " yang nie, tak reti2 cuti, kerja ja.." Aku jawab..he " Ini lah Lau Koli" heheehe..

Sampai Tempat kerja, aku kemas2 apa yg patut, duduk depan PC terus buka blog n tambah2 bahan bagi menarik kan lagi blog nie..semalam lah tukar templet..terus beberapa data hilang..hangin gak smlm..Tapi salah aku gak..tak simpan semua data wat pa..hehee..Padan Muka Aku...So aku buat semula dgn penuh ketenangan..Alhamdulillah berjaya masukkan something..Then Lihatlah kekawan..Blog Ku di Tahun Baru 2009.
0 Responses

Daisypath Wedding tickers

Daisypath Wedding tickers
Daisypath Anniversary tickers

Cik Mawar FC