Cik Mawar
Hari nie aku tejaga dari tidur pukul 4.50 Pagi..Aku tidur dari pukul 8 malam..fuhhhhhhh ..Bila celik2 mata..Baru aku teringat aku Belom Solat Isyak..Nauzubillah..Cepat2 aku bangun ambik air sembahyang..Solat isyak,lepas tu Mengaji jab..sementara nak tunggu Azan Subuh..YA ALLAh mmg aku tak sedar langsung malam tadi..Mimpi pon rasanya tak da..Sib baik terjaga lau tak lepas dah Isyak..tu pon hujung2 ja..ish ish ..Habis ja Azan Subuh berkumandang Aku terus Solat..


Sebenarnya Malam tadi aku bukan nak tidoq awal, lepas ja Solat maghrib Aku ada msg kawan sekejab ja..tapi tetiba aku rasa something..arghhhhhhh Hati aku sakit..Sungguh halus rasa itu, bagi menghilang rasa yang sungguh aneh itu, Aku pejamkan mata..alih2 aku hanyut terus..smpai pukul 4.50pagi..Tapi Aku sebenarnya tak layak pon nak rasa begitu..Kehidupan ini ada batasan..N Kita kena sedar batasan-batasan kita dalam kehidupan..

Hari dah mula cerah, dengar suara mak...Mak mayah mak kata " kenapa lah tidoq awal sangat, dok buat apalah sorang2 dalam bilik, Bukan nya nak sembang ngan mak nie..mak nie dok lah sorang2 tgk TV"..Adus ayat tu..buat hati aku terusik..Tapi aku mmg tak dengar langsung mak panggil malam tadi..selalunya kalau aku dengar suara mak aku bangun..tapi malam tadi serius aku tak dengar...Malam nie nak teman mak tgk TV..namo tidoq awal...he

Aku terus gosok baju, lepas tu aku basuh motor...motor aku kotor sgt, abang Ngah pinjam bawak g kerja smlm..suruh dia basuh dia tak nak..aku pon dengan muka moncong g lah basuh sendiri.. Sakit Hati bila kita suruh org tak nak..baik aku buat ja...pagi nie rumah aku sepi lah..sebab aku langsung tak bercakap...lepas siap ja basuh motor..aku mandi siap..Aku smpai tempat kerja pukul 9.15am.. awal tu..kemas2..sembang ngan kawan pejabat sblh..

Hati aku terusik lagi, Bila line maybank tak elok.., dah 2 hari aku tak msg ngan dia..bila hari nie nak topap line maybank2u lak tak ok...adus...aku cuba tenangkan hati nie..Tak nak lah aku nnt terbawa2 rasa nie..nnt langsung tak kuar senyuman dibibirku hari nie..payah gak...Lari custemor..takpo..mungkin tgh hari sikit line maybank ok lah tu..Amin...
2 Responses
  1. MrPayid Says:

    cinta diawal perkenalan mmg la camtu..
    shari tak jumpa gundah gulana... tapi awas.. tak setiap hari yg kita lalui akan ada bhgianye...


  2. Cik Mawar Says:

    ayak...bila abang ku mengeluarkan hujah2 nya...adessss


Daisypath Wedding tickers

Daisypath Wedding tickers
Daisypath Anniversary tickers

Cik Mawar FC