Cik Mawar

3 hari ku bertungkus lumus jahit manik kat baju intan nie...akhirnya siap jugak tempahan baju dia nie.. dia pon nak g konvo kat kelantan 28 may nie... So dia nak lah aku siapkan cepat2.. Alhamdulillah akhirnya siap gak..Dia kata nak simple2 ja..aku pon buat yg biasa ja lah..nak yg luar biasa ...idea aku pon tak terkeluar...kekekeke.. Dah selamat pon..kawan tu pon dah ambik..fuhhhhh...lega.. la la la la la.. Hope dia berpuas hatilah.. :)
5 Responses
  1. sako Says:

    he he murah rezeki cik mawar...masyoookkk lah tuh...


  2. Cik Mawar Says:

    hehehe sako..aha..rezeki masuk lah jugak sikit2... alhamdulillah.. :)


  3. MrPayid Says:

    REZEKI LEBIH TU LEBIH BERMAKNA KALAU BLANJA KAWAN2 MKN SKALI SKALA..HAK3


  4. adakah menjahit di tempat keje menjadikan salah satu fakt0r anda berjaya menenyiapkan jahitan ini hanya dalam masa 3 hari? ahakzz
    betulkan saya jika saya salah..


  5. Cik Mawar Says:

    Mr.Payid - hehehehe mr.payid kita nie..mentang2 dia nak belanja kawan2 makan nasi minyak...hehehe.. mawar tgh kumpul duit nie..nak belanja kawan2 lak nnt...ahakz.. :p

    Habang- hahaha..lau nama pelik2 tu ekou ja lah habang cam haku dok tahu..keke.Lau tak jahit kat tmpt kerja ..nak buat apo lagi...kerja pon jadi jaga..baik sambil2 menjahit..kekek :p


Daisypath Wedding tickers

Daisypath Wedding tickers

Cik Mawar FC