Cik Mawar

kekawan -kawan

Perkahwinan Pn.Rahimah & omar berlangsung dengan jayanya pada 30 May 2009. bersamaa hari Sabtu 6 Jamadil'akhir..Aku pon cuti..ya lah kawan baik..jiran lak tu..tak sampai hati lak nak kojer.. N kebetulan skrg aku tgh berjinak2 edit2 pic..kekeke.. nie lah hasil nya..petang nie..lopeh balik kerja leh aku bagi kat dia.. Ikhlas..dia pon tak tahu apo fungsi aku ambik pic dia semalam..kekeke...tak dok lah lawo..cam tukang tangkap gambor profesional buat..tapi muleh lah.. lau mato aku raso lawo..lawo kot dia tgk...kekekeke..
Sekarang musin kenduri sajo..aduhai..setiap bulan ado ja kawan aku jemput..diorg kawen..aku nie muko g kenduri ja lah..mesti lau ado org perasan...asyik muko aku ja menempel kat tempat kenduri.. minggu depan kena cuti hari sabtu lagi.. Kawan gak kawen..yang tu pengantin perempuan n lelaki..dedua kawan aku..coz cinta dari sek..sampai lah jinjang pelamin.. semoga kekal lah hendaknya..amin..
Labels: edit post
6 Responses
  1. EN.ROBOT Says:

    anda bile lagi mawat..?


  2. Cik Mawar Says:

    hehehehe..En.Robot sudah pandai bertanya2 ya skrg? Belom sampai masanya...Bagi kawan2 dulu.. kekeke.. Anda dulu lah En,Robot :P


  3. sako Says:

    he he...leh amik pic bila ai kawen nanti..brape bayaran


  4. Cik Mawar Says:

    heheheh sako..leh ja..kawan2 no hal..free pon muleh..tapi tgk masa lah..lau johor ..kena klim tambang lah...kekekeke.. apa kata sako cari org sini ja..sng mawar nak g...hahahaha


  5. Habang Says:

    mawar, ekau dah sampaikan salam den?hahahaha


  6. Cik Mawar Says:

    yang mana satu salam ekou habang? kan hari tu ekou tak sempat habis taip..dah bla..mana satu den nak sampaikan salam? kkekekekee


Daisypath Wedding tickers

Daisypath Wedding tickers

Cik Mawar FC