Cik Mawar
5 may setiap tahun adalah hari lahir abah ku yang tersayang...Semalam teringat lak nak beli kek untuk abah...balik beli kek tu..terlanggar lak lopak...kotak yg berisi kek termasuk lak raga... masa tu risau dah...habislah kek haku nie nnt...sompet sebelah... mmg tak berani nak buka.. Balik kerja g pasar beli buah, n bahan2 nak masak mee grg sikit2.. pakai beli ja yang nampak depan mata nak cepat ... Balik umah terus siapkan bahan2 nak masak..Lepas solat lah baru masak..masak awal2 tak sedap lak nnt..mak pon nak ajar org mengaji dulu..
Siap ja solat ..aku pon dengan bersungguh lagi raso bersemangat terus memulakan aktiviti memasak dengan jayanya... dah siap semua... baru bukak kotak kek.. debar2 nie... akhirnyaaaaaaa alhamdulillah...kek tu cantik..seperti mana aku beli kat kedai petang hari tersebut.


"Selamat Hari Lahir Abah"

Abah ku yang disayang

Antara hidangan malam tadi

Mee Goreng Cik Mawar
5 Responses
  1. cm sodap je mee gorang cik mawar tu. hehe


  2. habang Says:

    mawar, ekau xbgi den ras0 pn kek tu..hihi


  3. Cik Mawar Says:

    Sarah - hehehehee..meh lah mai pahang.. mawar masakkan... mawar raso sodap jo..dah mawar masak..kekeke..tak tau lah sarah raso sodap @ tak...kekeke

    Habang - e'eleh dok bagi kek kunun..ekou tu ha..dok ilang kemana..tetiba moncol...tanyo napo den tak boei kek..lesing kang. :p


  4. Habang Says:

    hahaha mawar,
    den balik kg la.
    tenangkan pikiran,
    mencari kedamaian,
    mengisi ruang2 kecelaruan dalam jiwa..

    hahaha.
    ade lagi tak keknye?
    hahahahaha


  5. ahahha aper la habang ni. tetibau jer :p


Daisypath Wedding tickers

Daisypath Wedding tickers

Cik Mawar FC