Cik Mawar
Setelah aku bertungkus lumus untuk menyiapkan tempahan manik nie..akhirnya dengan jaya nya pada tanggal ( kepala lom tertanggal ) Pagi 1 Mei kol 3 Pagi aku berjaya meyiapkan baju kawan ku ini.. Disebabkan janji telah ditetapkan beliau akan mengambil pada siang satu mei.. iaitu semalam... Haku pon dengan muka jua sikap yang gigih..siapkan lah jugak Walaupon daku yg cari penyakit...wat main2..kekekekeke...
Pada keesokan aku yang seperti biasa hari jumaat tidak bekerja..menyiapkan diri untuk menyambut kedatangan kawan ku yang tidak sabar2 untuk melihat baju nya sering dia mimpi2 kan selama ini... Namun...setelah siap ku melakukan semua pekerjaan...tgh hari masak... ..petang tgk TV, mandi...tak jua muncul...
Ampeh ja...malam baru dia dtg....sib Baik dia dtg bawak buku haku pesan... Hakku jamu lah kuih n air teh o ( padahal mak yg bancuh)..kekekekee... Bab paling best..tak kisah lah dia dtg bila pon... yang penting Haku dapat dah duit...kekekekee..Dah pokai tahap siput sodot papan kering nie.. hehehe., ALHAMDULILLAH... semua selesai.. kawan ku jua berpuas hati... Dan aku lagi lah girang...hehehee..Rezekiiiiiii... Jua Amanah yg kawan ku berikan sudah ku laksanakan..











2 Responses
  1. Miss Fasha Says:

    so nice..cik mawar kalau ai hntr kt u suh buat..u nk x??


  2. Cik Mawar Says:

    mekasih fashaaa...mawar buat biasa2 ja..lau fasha nak...pos lah.. hehe


Daisypath Wedding tickers

Daisypath Wedding tickers

Cik Mawar FC