Cik Mawar


Akhirnya balik jugak keluarga abang long ke rumah....last jumpa masa raya tahun lepas..Tu pon rasa puasa..sebab raya haji aku, Abah, mak, kakak, abang ipar, adik beraya kat perak..Nie pon kebetulan cuti sek..lau tak mau raya bulan 9 kot baru jumpa..kekekee..tapi nak wat camnor..org sibuk lah katakan..

Besar dah anak sedara aku ..yang akak tu dah dari tinggi dari achik dia nie....achik dia ttp kecik2 cumel (pasan ja)..hahahahaa...nak makan calcium yg cam dalam TV tu raso dah terlambat..tak leh kot tinggi, nak gayut pepagi...hussss...bdan dah beyat...Takpolah..kecik2 nie senang nak usung kemana2 nnt..kekekeke..

Semalam tau ja aku nak g kerja..masing2 dah siap mandi nak ikut..abang long hantar..Aku nie harap ja ado lesen kereta..Tapi takut2..entah bilo lah nak berani..lesen wat hiasan lam dompet ja..adessss..Tunggu ado kereta sendiri kot baru berani...Khusyuk ja gaya anak sedara aku main komputer..adik ngan abang tu aku dah masukkan games lam PC tu..yang kakak n sukma dok layan internet..siap ado myspace lagi..kekekeeke..achik dia nie..masa form 2..internet pon tak tahu...kekeekek..

Hari nie diorg nak ikut g kerja agi..maleh lak nak bawak.lagipon ptg nie diorg nak balik dah..bagi peluang diorg luangkan masa ngan atok n nenek diorg lah..Aku tau..mak abah rindu sangat kat cucu diorg tu..Tapi diorg faham, lau anak tak balik tu....tak da nya mak abah nak paksa2 soh balik ... Mak abah luahkan ja ngan kata2..lau anak jenis faham..faham lah..lau wat2 tak faham...ermm.. sendiri mau ingat ja lah..
4 Responses
  1. mawar, den rasa terpikat la dgn ank sedara ekau..hihihi


  2. Cik Mawar Says:

    eleh ekou habang..semua ekou terpikat hampes ja.. :P aku ikat kat pokok ..pastu boh kerengga baru tau :p


  3. hikhik~
    salam kak..
    yana nie...
    sowi..aritu xbukak ym...
    bru je pas tgok blog akak...bes laa...
    cun abes..tere tol wat blog taw..
    congrate to u...
    yana syg akak..
    mwahxx
    nanti citer akak leh wat novel..
    sambung novel yana yg xsiap 2..ekekeke..akak jage dri ea..papai...happy selalu...n jgn lupekan yana ye...

    lots of lev
    yana_baby


  4. Cik Mawar Says:

    wasalam adik.
    hehehe..tak po.akak pon baru ingt bagi link nie kat adik smlm
    kekekeke..
    best ka? mekasih...
    alah2 citer biasa ja
    pasal hidup akak nie,...
    tak dok istimewa nya
    hehehe..wat novel?
    femous lah nnt..
    kekekeke..
    adik pon smga hapy selalu.
    akak syg yana.. :*


Daisypath Wedding tickers

Daisypath Wedding tickers

Cik Mawar FC