Cik Mawar
Tidak pernah Ku rasa seperti ini... Hati aku berdebar2 ja.. takut kan sesuatu.. kenapa ya aku asyik fikirkan menda2 itu.. kalau duduk diam..tau2 aku dah peluh2... jantung ku berdeyut kencang.. seperti risaukan sesuatu.. minda ku terlalu memikirkan begitu banyak hal.. sejak kemarin lagi rasa ini telah menular dalam diriku...

Sampai makan pon tak rasa kenyang ..n langsung tak berselera..Tapi perut kena isi juga.. namun ku tak merasai kenikmatan makanan yg ku makan.. makan hanya sekadar makan.. apalah akan berlaku... semakin hari semakin banyak kah salah yg aku lakukan YA ALLAH.. manalah tempat aku di akhirat nnt..nauzubillah.. semalam g kerja..nyaris2 nak jatuh motor.. apa lah yg aku fikir, Tapi aku pon tak tahu apa yg aku takutkan.. apa yg aku cemaskan.. mengapa ada rasa ini..

Ku luahkan pada insan tersayang..dia suruh aku tabah dalam menghadapi dugaan yg akan tiba.. walau apa pon aku kena kuat.. aku tak leh lemah.... pedulikan apa yang akan jadi hanya ALLAH tahu siapa kita.. Tulah yg dia katakan padaku pada malam tadi sewaktu ku luahkan apa yg aku rasa... MUNGKIN ALLAH SWT nak tunjukkan aku kebenaran, yang mana kebenaran itu akan buat daku muhasabah semula diriku semula..

"YA ALLAH apa jua yang akan berlaku hari ini, hari esok atau hari kemudian ..ENGKAU tabahkan lah hatiku YA ALLAH.. hanya kepada MU hamba memohon.. Tunjukkan lah kebenaran pada yang terselindung YA ALLAH..Sesungguhnya ENGKAU lah yang mengetahui apa yang terbaik buat kami.. amin.."
0 Responses

Daisypath Wedding tickers

Daisypath Wedding tickers
Daisypath Anniversary tickers

Cik Mawar FC