Cik Mawar
Mekasih kepada Habang yang dengan rela hati memberikan award buat daku sahabatnya yang jugak kulaan nya ini...jasamu dikenang HABANG


Peraturan kali ini..kena buat 10 "AUTA" apa yang bohong tentang diri kita.. renung2 kan dan selamat berkenalan..

1. Suka Dibohong oleh orang yang disayangi

2. Suka nyanyi lam bilik mandi..sambil mandi lam buih2.

3. Tak suka bersembang @ chating bila bekerja.. Buat kerja dengan tekun lagi berkhemah..

4. Payah nak tidur malam..walaupon dah kira kambing sampai 1 juta ekor.

5. Kerja 3 hari ja seminggu.. selalu datang kerja awal 3 jam.. n balik lewat 1 jam..

6. mesti MOP lantai CC 5 minit sekali.

7. Dah kawen anak dah 12 orang

8. Tak Suka buat lawak..rasa nak tampo ja lau org buat lawak.. selalu serius n sukakan ular

9. Pro sangat bawak kereta.. tak reti bawak motor.. apa kes nak bawak motor tak ayu lah.. tak leh pakai kain belah2. baju kebaya..lau naik motor.

10. Belajar sampai peringat PHD

Award ini tak nak bagi kat 10 orang.. Aku bagi kat SESIAPA yang baca blog aku nie.. AMBIL lah award nie.. n paste kat blog korang... Renung2kan.. Selamat bermimpi bersama insan tesayang..


Labels: edit post
0 Responses

Daisypath Wedding tickers

Daisypath Wedding tickers

Cik Mawar FC