Cik Mawar
Tika ini..ku rasakan seperti daku betol2 sendirian... tidak ada hilai tawa kawan...tidak ada senda guwau tawa, tidak ada ...tidak ada...
Ku rasa seperti daku sudah menjadi halimunan...hanya air mata menemani ku sejak kebelakangan ini.. masih terngiang2 difikiran ku
" hang boleh tak jangan bagi aku semak cam nie"

ermmmm... mungkin betol kata dia..aku nie hanya menyemakkan hidup orang ja..
Aku nie tak pandai kot nak bahgiakan hidup org.. hanya menyusahkan lagi kot...
Entahlah...Andai itu adalah diriku.. biarlah daku hidup saja dengan diriku..
biarlah semua bahgia.. yalah aku nie ada pon dalam hidup masing2..bukan boleh membahagiakan pon..pasti semua boleh bahgia walaupon aku tak da..
takpalah...
kalau tak da aku..semua akan bahgia.. aku rela sendiri.. andai ini takdirnya.. aku masih ada keluarga.. Aku masih ada DIA tempat mengadu.. tempat ku luahkan segalanya.. minggu nie.. setiap hati...setiap hari...hatiku bagai ditusuk2.. begitu lemah rupanya diriku... ku ingat selama ini aku sudah kuat untuk menghadapi dugaan cinta dunia.. tetapi aku silap dalam menilai diriku.. aku masih sama seperti pertama kali hatiku dilukai..
apa pon hidup belom berakhir... disaat dia ungkapkan ayat itu..aku masih bernafas.. masih diberi peluang oleh NYA untuk meneruskan hidup ini..
Mengapa mudah mutiara ini mengalir disaat ini.. YA ALLAH lemahnya hamba MU ini .. Maafkan daku YA ALLAH.. jika hambaMU meratapi dugaan kecil yg KAU turunkan untukku..

Buat semua teman2...maafkan daku..jika selama ini daku bukan sahabat yang baik untuk kalian.. Semoga kalian semua bahgia.. hadirku tak da niat hendak membawa duka.. andai ada yang terluka... maafkan daku.. Daku bukan lah insan yang sempurna yang bisa buat kalian semua tersenyum..
3 Responses
  1. Habang Says:

    la cik mawar,rilexs r.
    maybe 0rg tu memain je ckp cmtu,
    kalaupun dia memang maksudkan camtu
    ekau wat slumber dh r,
    s0rg je yg ckp cmtu, xefek ape2 pn idup ekau..
    ramai lagi kawan2 ekau yg lain..


  2. Cik Mawar Says:

    entahlah habang.. evrytime i thing about that... :(


  3. MrPayid Says:

    kdg2 kutukan, kejian, atau sindiran secara terang-terangan itu adalah pujian secara tersembunyi"


Daisypath Wedding tickers

Daisypath Wedding tickers
Daisypath Anniversary tickers

Cik Mawar FC