Cik Mawar
Seperti hari2 jumaat sblm nie..cuti agi lah haku...huahuahua.. hari nie aku dok umah abang.. dalam 15 minit lah klu naik kereta..lau jalan kaki tak tau lah...aku pon blm pernah jalan kaki...acerr gilo...jalan kaki..sempat kena tarik masuk ladang sawit..huauhauaa.. dah lah ado kes kat tempat nie..budak sek (perempuan) naik motor 2 org..kena tarik ngan pekerja asing tak silap kalau tak bangla @ indon..kena rogol budak sek tuh..nauzubillah berat sungguh dugaan mereka...YA ALLAH peliharalah hambaMU ini ..Hanya kepadaMU hamba memohon perlindungan..amin.

Semalam lepas isyak abg dtg ambik kat umah..sampai umah tgk luqman dah tidoq..haku dok kacau2 dia..tak mau dia bgn..heheh achik nie...kaco ja..sian dia tunggu ayah dia lambat balik hari nie..tidoq pon mulut moncong ja..hhehe..makan mlm sama2 abg n kak ipor..mlm nie aku tidoq ngan luqman..mmg tak bergerak dia, tak dak pon tejaga nak mintak susu..aku pon kol 2 Pagi baru tertidoq...tidoq tejaga2 ja..ado kawan call n msg..pastu aku dah melabuhkan layar bahtera..sdar2 kak ipor dah bgn pagi.

Abg n kak ipor g kerja pkl 7pg..Tinggal lah haku ngan si kecik nie..sarapan mkn nugget n kntg grg ja..mandikan dulu luqman, tgk mata dia dah mamai2..tapi tak nk lak tidoq..Dok ngan luqman nie terbayang camnie ka lau haku jadi surirumah n dah ado anak..dok ja lah kat umah..huhuhu..(adesss..Gatai nak kawen nie..hahahah).. luqman pon tak nak tidoq biar lah dia main aku pon g masak nasi n cedawan msk air ja, sbb abg kata tak yh msk lauk byk2 dia beli ja, yg lain masak ptg nie..Esok pagi baru baru kami balik umah. Kak ipor ado krusus hari nie..balik lambat skt...hhe Aku tak kisah on ja..

Siap ja masak, mengemas luqman merengek2 nak dukung2...upanya dia dah ngantuk, bancuh susu, masuk lam buai..terus terlena...tak bergerak2 dah..hhehe..dah dok tak wat apo nie..tray lah on laptop abang..tgk2 ado lak line internet..huauahuahaa...wireless sapo lah nie...yg memberi jaso..mengurangkan kebusanan ku..huhuh..Dok buka emel jab, bgn si luqman nie..dia nak menaip samo nnt..hihihi..Optsss kena tepon mak nie...nnt tertunggu2 lak dia ptg nie...~away~
2 Responses
  1. mira Says:

    suke erh cik mawar jd suri umah...ehehehe


  2. Cik Mawar Says:

    heheeheh mira..tu lah..suka jadi surirumah nie..hehehehe..Mira mesti tingin gak kan? hehehe


Daisypath Wedding tickers

Daisypath Wedding tickers

Cik Mawar FC