Cik Mawar
" ko nie sejak kuar perut mak ko ka leh bercakap"
Bila teringat kata2 kat atas tu..aku tergelak sendiri..nie kawan haku yg cakap..masa dekat Form 6..Aku pon tak tau apolah yg buatkan dia leh kata cam tu...dia nie bercakap fikir dengan waras @ tak...hahahahaa...nak kata budak darjah 1 yg kata..leh lah terima..nie budak Form 6...huahuaa..
masa nie minggu mula2 masuk form 6..maybe dia tgk haku nie banyak cakap kot...Ya lah haku nie..lau dtg keramahan..org baru jumpa haku buat dah kenai sejak lahir...hahhaa...tu dia kata camtu kot ...Tapi seingat haku...dia org pertama cakap camtu...sbb tu smpai skrg haku ingat.. Budak nie masuk U dah..nak habis dah ijazah..haku ja tak mampu..nak teruskan perjuangan.
Aku nie klu ikut purata mmg peramah...tapi kdg2 aku jadi lebih pendiam dari org yg pendiam.. sesiapa yg jumpa haku kali pertama tanpa mengenali siapa Cik Mawar..mesti kata haku nie pendiam, Supan ja...huhauhauhuaa..sebb kaji selidik yg haku buat sepanjang 23 tahun 2 bulan hidup nie ...purata mmg mengatakan haku pendiam..bila kali pertama tgk haku nie.. Tapi tgk tu kn tempatnya lah...jgn tgk haku bila haku ngan kawan2....tu bukan masa aku jadi pendiam..tu masa haku jadi gilos2... hhahahaa
Bukan nak hipokrit...Tapi org kata "dok ladang lembu mengembu..dok ladang kambing..mengembik"...walaupon aku tak mengembu n mengembik..huahuaha.. Maksudnya.. kita dok mana2 pon kena lah sesuaikan dengan persekitaran nya... Aku rindukan kawan2 haku.. Haku rindukan saat2 sekolah dulu...uwaaaaaaaaaa....aku rindu ...Aku rindu pada semua yg windu haku ( hehehe..mesti ada org rindu aku kan kan kan...)
0 Responses

Daisypath Wedding tickers

Daisypath Wedding tickers

Cik Mawar FC