Cik Mawar
Mak...Kasih sayang mu tak terbalas jika ku hamburkan kesemua harta jua isi bumi ini kepadamu, sejak ku dalam perutmu hingga lah skrg..Tak pernah daku rasa kekurangan kasih sayangmu...Tak da insan lain yg blh @ sama dengan mu didunia ini..Hanya mak satu satunya...
Terima kasih mak...terima kasih atas segalanya...

Adusss...baru tulis ayat pembukaan..dah ngalir air mata haku..Aku belom layak dipanggil anak yg baik...tu sbb air mato kuar ja bila kenangkan mak.. walaupon kerja sini..hari2 jumpa mak.. Tapi aku masih rindu mak n abah..adik beradik yg lain dok jauh lagi lah rindu....Bkn tak ada kawan2 @ tawaran kerja luar..Tapi bila fikir2..berapa byk sgt masa aku untuk mak n abah?.. mampukah aku sentiasa beri perhatian pd mereka..Kalau aku ditakdirkan berkahwin..dah tentu kena ikut suami...erm...duduk sama pon aku tak blh lagi jadi anak yg terbaik..kalau aku kerja luar... Mau nya..mereka akan lagi rasa jauh dgn aku.. Padahal..sekumit pon jasa mereka aku belom balas... Yg mmg tak termampu nya aku akn dpt balas...

Aku rasa cukup bertuah dapat mak abah mcm diorg...Kami diberi kebebasan untuk diri sendiri.. walaupon begitu..segala perbuatan yg aku buat..aku fikir mereka dulu..Aku kenangkan mereka dulu..wajar ka aku buat semua nie..apa mereka akan rasa nnt... Nasib baik aku bkn remaja2 diluar sana yg pantang diberikan kebebasan.. Alhamdulillah aku n kakak jaga semua adap2 sebagai anak perempuan yg tak perlu memeningkan kepala mak n abah.. Kakak dah kawin.. satu beban mak ayah dah lepas..Haku ja nie lom lepas.. huhuhu.. Aku sayang nak tinggalkan mereka.. erm.. Aku tak dapat bayangkan kalau tak da mereka dlm hidupku ini..mampukah aku menjalani kehidupan spt biasa? arghhh..namo fikir...(sedih2)

Bila aku balik kerja..makanan dah terhidang bawah tudung saji.. kadang2 nak nangis masa makan..Terharu sgt ngan kasih syg mak, adusss.. windu lak kat mak nie..Lambat nya pukul 6 nie... mesti mak penat dok umah buat semua kerja2 umah.. Mampu ka aku jadi Isteri yg baik seperti mak? mampu ka haku?..

Ada org tanya " hang cita-cita nak jadi apa" Haku jawab " Haku nak jadi SURIRUMAH" erm.. ko rasa mesti kolot kan ? " eh, kolot aponya..tak ramai ado tanam cita2 macam ko tu".. huahuahuaa..YA ALLAH Ya TUHANku jadikan aku menjadi umatMU yg solehah, anak yg solehah jua isteri yang solehah.. Sesungguhnya kepadaMU hambaMU memohon, jua kepadaMU hamba meminta..amin
0 Responses

Daisypath Wedding tickers

Daisypath Wedding tickers

Cik Mawar FC