Cik Mawar
Siapa kah Gerangan Mr.X yg buat hidup ku penuh dengan debaran ini...aduhaiiiii... Tapi semenjak dia hadir lam hidup aku..aku jadi macam org bersalah yg sering diperhatikan.. huhu.. seram oooo..kalau rasa macam nie...nak g kerja n balik kerja pon seram..huhuh

Aku kenal Mr.X nie kat room chat...Aku yg terbukti mmg nakal bila chating sering menimbulkan huru hara n sering gurau2 yg kdg2 org pon jadi buhsan kot ngan haku( ya ka? entah)
..hahahaha..Tapi Aku nak bagi tau kepada semua pembaca Blog haku...Aku mmg suka bergurau...n kalau aku ada kata sesuatu yg tak sedap tu...aku tak da niat pon begitu..just bergurau...Tapi Mak ada Pesan " Bergurau2 jugakkk..Hati org mana kita tau..Tak semua macam kita yg leh bawak bergurau" adesss..amponnn mak..tulah anak mak nie nakal sgt..adessss..

Dengan Mr.X nie pon mula2 dia masuk chat room...Haku dah mula cari gaduh ngan dia..sebab dia masuk dok ngarut2..aku pon geram lah...hahahaha..Tapi lau aku tau dia nie duduk dekat2 kawasan haku..tak da lah aku dok gurau2 melampau...sbb aku malu lau org yang kenal haku tgk cara aku sembang kat room...tu pasall..kalau custemor ado tanya " Akak chat kat room apo tu?" huh...mmg aku tak bagi tau...aku chat kat room apa...haku Malu..hehehehe... Ya lah..kat room aku nie suka gila2...kat luar kan..Aku..ehem ehem...hahahahahaha

Mula2 aku ingat Mr.X nie memain ja dia tau tempat haku kerja ...tapi bila dia sebut serba sedikit pasal tempat nie..aku jadi peluh2 dah..adessss...camner lah leh ado lak org sesat2 kat room nie tau tempat haku nie...ingat tempat haku tak fofuler...hahahaha..upanya fofulerr gak..adesss.. Nnt siaplah..tau2 Mr.X ado kat pintu tempat haku kerja nie...mau leh debar2 haku dibuatnya...ayak..Camner nie? Nak pindahhhhhhhhh lah...hahaha..Eh..aku nak pindah pi mana? huhu..

Takpolah...apa pon Mr.X nie kawan haku gak...kalau dia nak datang sini jumpa haku...Haku suka ja...bukan haku kena pi sana jumpa dia.. lambat atau cepat..Insyallah nnt akan jumpa gak..Haku sentiasa mengalukan kedatangan kawan2 mai sini melawat haku yg sentiasa bezy nie....Mai lah semua..mai sini jumpa haku....Tapi jgn lupa bawah buah tangan...ulangan ya..buah tangan..bukan tangan yg berbuah..hahahahaa....dah dah..nnt merepak lak haku nie..

P/S: Kepada Mr.X klu nk datang sini...jgn nak wat naya kat den...den guwau2 ja kat chat room.. hahahaha( takut ka haku nie)
0 Responses

Daisypath Wedding tickers

Daisypath Wedding tickers

Cik Mawar FC