Cik Mawar
Jeling Jam kat laptop nie pukul 2.24Pagi..erm..mata tak ngantuk agi nie...Baru habis sessi Kaunseling ka erk nak dilabelkan? @ just sessi sembang2 masalah haku ja..ermmm..mula2 aku bukan nak cerita pon, Tapi kawan tu tegur lak masa dia nak pi tidoq..ya lah masa tu pukul 1.10 Pagi dah..Aku pon tergerak lah nak menceritakan apo menda yg dok bersarang lam pala aku nie, hari nie pon aku rasa tak sihat, duduk ja rasa pening2 cam nak tumbang, Tapi sekejab ja..Erm..Tidoq tak keruan kot malam tadi asyik terjaga ja.

Hari nie aku terusik lagi ngan msg yg hadir lam tepon aku, tetiba aku teringat balik masalah lepas, Aku disuruh beri harapan pada seseorang yg aku, Tak fikir aku berhak @ harus beri harapan pada org tu, klu aku beri harapan...Tapi harapan tu hanya palsu..bermaknakah semua tu? Aku tak rela nak lihat org tu lebih merana lagi ( klu btl lah sbb aku)erm..Tapi hati aku Terusik juga ngan semua nie,Aku ingat hal nie tak diungkit dah..Tapi aku juga yg dicari..

Aku pon luahkan lah apa masalah aku pada kawan nie.. sekadar nak mengurangkan rasa nie, Yang buat aku berkecamuk, bercelaru, Pastu terkena lak nescafe tadi kak ipor bancuh, nak tak nak kena gak minum, denyut2 pala haku huaaa...Byk lah yg kawan aku bagi nasihat, Kita nie kdang2 klu org dtg mintak nasihat pandai sgt bagi nasihat, panjang lebar.Tapi bila diri sendiri ado masalah, erm gelabah jgk..Aku lah tuh,..huahuauha..
antara Msg2 yg kawan aku bagi kat YM pepagi nie..sanggup dia luang masa nak bagi aku kuat smga, menempuh segala masalah.

"jgn lari dri masalah sis 01:24

ekau sggup diri ekau kecewa smata2 xmau mengecewakan 0rg lain?wake up sis 01:33


cinta tu den pn xreti nk bg maksud sebetulnya apa.subjektif sgt 01:35

cinta leh pupuk tp kalu tlampau memaksa sgt nk pupuk chinta tu,xbet0l gak 01:36

cmnie la mawar nie je nasihat den 01:56

mawar jd diri mawar,.ikut kata hati mawar..
n, pentingkan diri mawar
de masa ttentu kite kna pentingkan diri sdiri 01:57

jgn pduli ape yg akan terjadi masa2 mendatank
biar nampak kejam,yg pentink kputusan mawar menggembirakan diri mawar.. 01:58


jd,ikutla kputusan sdiri..xperlu 0rg lain nk meranchank idup kita 01:05

hihihi..cmne mawar?jgn lari dri masalh ye 02:10

Antara nasihat2 yang kawan haku tu bagi lah pepagi buto nie..Pukul 2.17 pagi habis, tu pon aku suruh dia tidoq, dia pon mana sihat sgt, batok2 katanya...erm..semoga aku boleh lah tempoh masalah nie..Apa pon , nak lari kot mana pon , masalah tu pon bukan selesai, Harap adalah jalan N sinar yg bahgia akan menerangi masa hadapan dengan apa jua keputusan yg bakal aku buat dalam hidup aku nie....Semoga begitu hendaknya..Amin..
Ermm..dah pukul 3.06 pg mata pon dah kuyu, bdn pon dah penat gak. esok Nak kerja lagi..Tidoq lah.


1 Response
  1. Tanpa Nama Says:

    http://bragchangemom.pochta.ru/Elektronnij-uchebnik-vixanskogo.html
    http://bragchangemom.pochta.ru/Krupnejshie-kliniki-doklad.html
    http://bragchangemom.pochta.ru/Uchebnik-anglijskaya-grammatika.html
    http://bragchangemom.pochta.ru/Sochinenie-pro-zimu-po-bashkirskomu-yaziku.html
    http://bragchangemom.pochta.ru/Sochinenie-rassuzhdenie-kak-ya-ponimaju-miloserdie.html


Daisypath Wedding tickers

Daisypath Wedding tickers

Cik Mawar FC