Cik Mawar
Huaaaaaaaaa...g kojer ngantuk sgt...Ha padan muko sendiri...Gatai nak tidur lewat..huauha.. Mcm manolah org jenis tidoq 2 @ 3 jam ja satu malam..adess..Aku nie dah macam hidup tak keruan ngan sakit pala nya, mato dah cam panda..huahuhaa... hidup pon cam diawangan ja..mamai ja rasonya...adess.. Masuk ja kerja tak da custemor..sempat haku tertidur 30 minit depan PC...huauahaa...tu pon tejaga sbb custemor masuk lau tak ..mau aku g terbang diangkasa raya dah...he

Tgh hari kak ipor ajak g Kenduri umah kawan dia, Aku ok ja..adik pengantin kawan akak gak, Akak tak dapat balik dia suruh smpai kan salam ja. dlm kol 1 kak ipor,abg n luqman smpi.. Makan kenyang2..huauaa..Nasi minyak + ayam masak merah + kari lembu +sambal grg jawa + pajri nenas..uhuhu disertakan bersama bubur kcg hijo + jagung n air sirap...wah..kenyang yot haku nie..Alhamdulillah Rezeki..

Lepas g kenduri, Masuk kojer solat, baru buka smla..Hari nie kurang sikit custemor..Cam buhsan ja...Wat aku tambah ngantuk adolah..Layan Naruto smpai kol 6.. Balik umah Tgk kak ipor pon dah siap masak, Lepas maghrib makan sesama..Mato aku dah mula berat semula nie.. Dok lam bilik, brg jab..Nak solat Isyak lepas nie..Upanya tertidur terus..huauaa...ptt lah nyenyak hujan upanya,Tu pon tejaga kawan tepon, Sib baik..pastu terus solat isyak n sambung tidoq...huhu.. Cari penyakit mmg camnie...Lain Kali wat agi Cik Mawar.huahuhaua.
2 Responses
  1. Bard Syah Says:

    uheuhuheuhe!~
    sempot bace ayat2 tuh ..
    non stop!~
    agagaga!~
    ni kenduri mane ek ?
    siap ada sambal jawa lak!~
    weewiit!~
    =D


  2. Cik Mawar Says:

    huahahuaa....
    Sapo soh baca lelaju.. kan sempot.
    hehee.. Kenduri kat tempat mawar nie lah.
    Kat sini kan majmuk,
    org dr semua negeri ado
    peberot mawar sambal jawa tuh. heheh..


Daisypath Wedding tickers

Daisypath Wedding tickers

Cik Mawar FC