Cik Mawar
Sebut ja walimatulurus..mestilah berkaitan ngan perkahwinan..hehehe..bulan nie..mmg bulan penuh ngan kenduri kahwin kat tempat aku..sampaikan tiap minggu aku kena g kenduri kawen..huhuh..makan free sajo lah...semalam jiran kenduri..hari nie pon nak g kenduri..anak sedara kawan lak kawen..huhuh...minggu depan kawan aku lak kawen... huhu..aku jo lom ado nampak bayang nak kawen agi.. Encik aku tu tak dok angan2 ka nak kawen? hauhuahuahaa.
bila citer ngan dia.. " kawan2 ramai dah kawen, ado yang anak dah besar " ( ayat pancing nie ) dia jawab...." nak wat camno, jodoh diorg awal"..tettttttt..ayat mati disitu sajo..

Hihihiihhi..Kawen sekarang lau tak dok puluh ribu..raso cam tak lengkap nak wat kenduri..mmg lah org kata biar berpada dalam melakukan sesuatu..klu majlis aku pon nnt aku nak buat sederhana ja..Tgk lah artis2 skrg, Tak payah artis org biasa pon..fuhhhhhhhhh..sekali wat kenduri..kalau cakap habis RM30k tak yah terkejut lah..kat tempat aku nie pon Hantaran RM10K dah jadi macam trend..Tak da yg terkejut dah? lau dulu RM8K pon mato mak ayah dah terbeliak...skrg lau kata RM10K..biasa ja..ada yg aku dengar..ramai gak yg kongsi2 pasal bab2 hantaran nie? patut ka? lau RM10K hantaran tapi RM3K duit perempuan? apa natijah sebenar diorg nak buat? nak menunjuk ka?...apa salahnya lau ikut ja kemampuan lelaki tu hantaran RM7K..Tapi perempuan tak perlu bagi duit dia dah...Tak da masalah kot...hihihi..entah lah aku pon tak faham... Kakak aku dulu pon RM7 K ja...Abah kata..biarlah sama ngan kakak ipar..so tak yah pening2 kepala...maybe aku pon macam tu gak kot..huhauhauhaa.. Aku tak kisah pon, yg pntg semuanya berjalan lancar..Matlamat utama..adalah nak mendirikan masjid..n menambahkan zuriat..Insyallah.

Tapi bilo pasal kenduri2 nie..haaaaaaaaaaaa..nie yg selalu wat aku pening..huahuhaa..bila time aku nak tutup kedai tu..dilema nya..nak suruh custemor balik..huhuahuahua...kadang2 dah tutup tingkap dah nie..masih tak faham2 nak balik..sampai tu leh tanya..Akak nak tutup ka? padahal muka aku dah senget dok tunggu diorg...hahahhaa.. Bukan sajo nak menghalau-halau nie..Tapi aku ado hal..lau tak dok kenduri2 nie..aku pon tak dok nya ..nak tutup @ suruh diorg balik..hihihih..Ado satu masa tu aku rasa nak tutup ja pintu, kipas, lampu, n balik ja..bio diorg lam nie.. ( tapi niat lam hati ja lah) tak dok lah aku nak wat camtu.. mau ado yg kena pelangkong palo nnt... skrg nie pon ado agi 2 org nie..sib baik budak2 muko tak degill..senang haku nak soh balik..jab agi nak g umah salemah..anak sedara dia kawen..adesss..salemah nie bilo lak..sampai anak sedara dulu kawen..hehehe..

~away g kenduri ~
0 Responses

Daisypath Wedding tickers

Daisypath Wedding tickers

Cik Mawar FC