Cik Mawar
Syukur Alhamdulillah Aku masih diberikan kesempatan menghirup udara di Pagi yang sungguh permai ini.. Dengan cuaca yg lembap Lagi segar selepas Hujan.. Sejuk Jua nyaman ja.. Hujan mencurah sejak pagi lagi..Alhamdulillah pkl 9.15 hujan dah renyai2.. Aku g kerja pon tak da sempat sampai basah pon...Waktu lepas hujan lah..Udara sungguh segar...Sesegar Bunga Mawar kat atas tu..Indah ja bila dipandang..

Malam Tadi Aku tidoq kol 12.15 am.. Tu pon lepas siap wat ais krim..hehe..Mak skrg sibuk menjahit..Banyak jugak lah tempahan..Alhamdulillah.. Rezeki..Aku pon tlg lah setakat yg termampu, Tak byk pon tapi dpt jua meringan kan beban mak.. Erm..malam nie pala aku wat hal lak..Rasa cam ting tong ja..Bangun tidur pagi td pon rasa tak ok lagi..sllu nya bgn tidur mesti ok..erm..lepas solat..baring jab baca majalah.. tak pasan lak tetidur upanya..Mak kejut pkl 8.30pg. Aku bgn2..gosok tudung ja.. Siap2 g kerja..
Hari nie senyap sunyi ja chatroom n YM haku..huhuhauaa..bagus2...sonang haku nak siapkan jahitan..mak dah pesan "jahit tu bagi siap, jangan nak chating ja" hehehehe..
~away~
2 Responses
  1. Bard Syah Says:

    ehekhekhekhek!~
    memang la sgt2 segar bunga mawar tersebot ..
    rasa cam nak makan je bunga itu ..
    ehuehuheue!~


  2. Cik Mawar Says:

    heheheheh.!~
    ya ya sungguh segar itu mawar..
    uit makan? muleh ja.. makan kelopak munga mawar awet muda tau..
    rasanya masam2 sikit..hehehe
    Sila lah En.Obert try.


Daisypath Wedding tickers

Daisypath Wedding tickers

Cik Mawar FC