Cik Mawar


Aduhaiiii...Penangan budu nie mmg kuat melanda diriku masa ini.. skrg lau makan mesti budu siap dah..Kat rumah tu dah lah aku jo makan budu..huahua..sebulan 2 btl budu.. Lagi2 lau ado ikan grg ngan ulam..mesti bikin haku tambah nasi.. skrg selera pon dah bertambah2..sampai takut rasanya nak pi timbang berat badan...hahahaha...


Yang paling parah skrg..budu aku siap kuah kat nasi..sampai merah nasi tu.. selagi tak habis budu..tak berenti makan..ayak!!!..Kritikal ka masalah aku nie.?? org kata makan budu nnt banyak jerawat....huahuahua..semenjak aku makan budu nie..tak dok lak teruk muka aku..biasa2 ja..ada pon jerwat kecik2 ja..Alhamdulillah..skrg muka dah ok lah sikit Tak da lah jerawat besor2 cam sblm nie..Maybe Pakai Bedak Rawatan Reena's Cosmetics kot..hihihi..
Apa pun penangan budu nie nie..mmg lah tak leh nak kata...huahuaa..sampai raso nak minum lak budu tu..hahaha..parah2..adesss..aku mmg sejak dari dulu lagi suka masakan @ makanan kelantan but kuih kureng lah..sebab aku tak suka manis2..masin takpo..hauhuaa.. kalau nasi kerabu, laksam, laksa lemak tu mmg feberot lah.. kira lau nak masak sendiri aku boleh lah buat.. Cuma nasi dagang ja aku tak pernah cuba buat..lagipun tak minat sangat so tak axcited nak tray buat...Tapi akn cuba jgk suatu hari nnt.. Adess..citer bab makan nie..peyot jadi lapor lah..adesss.. Ikan bakar + budu + ulam + nasi panas...huaaaaaaaaaaa... Lapor.. hehehe
PS: kawan ada Pesan klu budu tu nampak merah cam atas tu elok lah..lau hitam tu kureng elok sikit ..hehehe..

3 Responses
  1. mira Says:

    hhurrmm..terliur nye tgk..
    sdp2...sure pedas ngn cili api tu...best nyer...


  2. Cik Mawar Says:

    heheheh mira...
    tau takpo..lagi pedas + masam..
    lagi tak leh nak berenti mkn nnt..hehehe..


  3. BM Says:

    ok sy mmg fanatik ngn budu ni smpai blog pun jadi nama budu masin


Daisypath Wedding tickers

Daisypath Wedding tickers

Cik Mawar FC