Cik Mawar
Sekarang nie bezy lah sikit...Maklumlah custemor ramai..aku pon jadi kalam kabut sikit..heheh.. ya lah bkn selau custemor penuh cam nie 12PC semua penuh..balik sorang terus masuk custemor baru..alhamdulillah..murah rezeki bos aku..huahuaa..yolah..Gaji aku samo ja..hehhe.. Tapi best gak..meriah ja raso..huahuaa..lau tak aku ngan PC n kawan tenet ja.. buhsan gak..kdg2 nak muntah chat.hahaha..

Tamboh bezy aku dok isikan borang2 sambung belajar untuk adik aku tu.. Baru lepas SPM.. erm.. budak lelaki lau tak minat belajar tak leh nak wat apo dah..Aku isikan lah IKBM, SPA8 tgk lah nnt apo2 yg leh isi lagi..Nak masuk U tak lepas tu... Lau g sambung kemahiran..leh lah belajar something yg berfaedah..nie lau dok belajar baja buku tebal2 pon tapi tak masuk lam otak.. buang masa n buang duit lak.. Dia pon dah bagi tau awal2...nak sambung kemahiran ja.. Biarlah.. daripada dia tak tentu arah.. Tu lah satu2 nya adik aku lam dunia nie.. Aku dapat adik lambat, darjah 1 baru dapat adik, so masa tu dah manja sangat...Bila tau ja aku nak dapat adik..aku siap cakap kat mak " siaplah..lau adik keluar nnt, nak tanam dia kat belakang umah.." hahahah, Tapi apo yg berlaku sebaliknya, Lepas ja aku dapat adik, org lain tak leh dekat nie, lau leh aku nak dok kat dia 24 jam..hauhaua..Aku suka ngan baby..hehehe..Baby pon suka aku ( cett perasan ja)

Tapi bila masa terus berlalu..berlalu sehingga sekarang..adik aku pon besor n tinggi lebih daripada aku..hauhuaa..lau kata dia abang aku..mesti orang percaya, ehem ehem.. (pasan muda lah nie ) hehehee...Tapi satu ja..aku ngan adik tak mesra sgt..kdg2 nak gaduh ja..entah lah..masing2 sama2 panas kot.. ngan abang n akak dia tak berani nak lawan, cakap sekali terus dia buat..ngan aku..huh..cakap sekali..dia tak buat, cakap manyak kali, ha..aku kena marah..adess..tu yg bila aku lawan balik..leh terangkat semua..hauhauh..leh gegar umah....huhu.. time mood ok..oklah..tapi time tak ok tu..ish ish.. senjata aku senang ja.." ha..aku bagi tau abah"..muahahahaazzz..dia takut lah.. Lau ngan mak dia kureng takut..maklumlah..mak baikkkkkkkk..ayah pon baikkkkkkk..Tapi sebab ayah jarang marah...tapi sekali dia marah..gegel tutut..hehehehe.
Adess..dah lah nak sambung isi borang nie. bebel lak lam nie.. Tersedak adik aku.huhuhuhu.
0 Responses

Daisypath Wedding tickers

Daisypath Wedding tickers

Cik Mawar FC