Cik Mawar

video

Diari salah seorang kawan aku...huahuahuahaa..tak tahan nak gelak bila tgk vedio klip nie.. Tak tau lah lau org lain tgk gelak @ tak? tapi sebab aku kenal kawan aku nie.. hahahaa..tgk banyak kali pon vedio nie mesti nak gelak.. Muka dia serius gila...hampes ja.. nyanyi macam tak dok perasaan.. adessss.. Disebabkan terlalu fanatik dengan video klip nie..aku mintak izin kat tuanya.. nak letak lam blog haku nie.. leh kongsi ramai2 diari hidup dia..hauhauhaa..adesss..

DImana jua mu sahabat..ku harap dikau sentiasa berbahgia..Semoga Bahagia jua sering bersama kita.. Kehadiran mu sahabat amat aku hargai... Semoga persahabatan kita berkekalan.. dikau lah sahabat..dikaulah saudara ku....dikaulah... bla bla bla... hauauuahuaa..

Labels: edit post
4 Responses
  1. nienakariena Says:

    seksi u...

    haha ada bakat.. rupe dier mcm member niena lew c azman..
    pelanduk 7 serupa kot wkakak


  2. Cik Mawar Says:

    heheehhe cik nina
    maybe samo tapi tak serupa kot
    sebab namo dia bukan azman..
    hehehe...


  3. Habang Says:

    Den celaru nih, xtau samada den nak kutuk ke, nak gelak ke, nak puji ke bile tg0k vide0 nih..layan je la.hihihi..


  4. Cik Mawar Says:

    huahuahuahuhaa....
    habang.. ekou tu sokmo camtu
    jgn lah kutuk kawan den tu
    ekou..senyummmmmmmmm ja
    hihihiihihi..


Daisypath Wedding tickers

Daisypath Wedding tickers

Cik Mawar FC