Cik Mawar
-sekadar gambar hiasan-

Hari nie haku dapat gaji dah..huahuhaua..alhamdulillah.. rezeki.. padahal lambat agi 25 hr bln..Rezeki nak mai kan sapo tak nak? hambik lah.. Ya lah maybe nie cara Bos nak berterima kasih kot..sebab cuti sek seminggu nie..dia masuk hari rabu ja sekejab..ambik duit hari2 yg lain dia tak masuk...balik kampung katanya...sedara mara habis dok pakat nak kawen ja..hihihi.. asyik pegang duit berkepok2 ja..Bos pon apo agi..." ambik lah gaji tu dulu, Takpa..tak yah tunggu minggu depan" yolah samo gak..hehehe..ambik hari nie @ rabu nnt..hehehe

Bulan nie tak leh nak menjula joli...coz roadtax motor habis 9.4.2009 so..duit gaji lah nak kena save..buek insurans n roadtax..ingat nak servis motor tu gak.. minyak hitam kena ganti bulan nie...Petang nie leh g pasar jab..g beli sandle.. sendle yg ado tercabut lak tapak nya..huhuu..yg elok pon hari tu dah kena sonlap..kena lah beli baru..murah ja beli kat pasor RM12 hinggit...manyak pilihan..lawo2..hehehe..


4 Responses
  1. Habang Says:

    Dah gaji ye?
    Nih yg den suk0 dengar nih..
    cik mawar ras0 kalau2 duit gaji tuh derma sikit kat den 0k gak kan.den dh sebulan lebih xmakan nasik nih..hihihi..


  2. Cik Mawar Says:

    dah habang ku..
    hehehehe
    dengor ko baco? hahahaha
    alah sian nya habang haku tak makan nasi..tu lah makan spageti, burger, hayam, ubi kayu..hauhaua
    lain kali makan nasi tau..
    hihihihi


  3. wah awalnyer,,sarah pon tak dapat ag ni huhu


  4. Cik Mawar Says:

    heheheh..awal 3 hari ja sarah..awal pon bukan leh wat apo..kena simpan..untuk awal bulan depan nak hidup kan roadtax..hauhuaha..tgk ja lah duit tu..


Daisypath Wedding tickers

Daisypath Wedding tickers

Cik Mawar FC