Cik Mawar
Hari nie Panas betol cuaca kat luar..waktu2 cam nie lah teringat..Nauzubillah...panas dunia belom lagi panas Akhirat.."YA ALLAH Jauhkan kami semua dari api neraka MU". Tgh hari balik jab umah nak g kenduri umah kawan abang, Abang nie dah biasa ngan keluarga kami, so segan lah lau tak g dia kawen,G ngan kakak ipor n akak kepada akak ipor..hehehe..sampai ja sana...ado budak2 tgh bersilat..tu anak2 buah adik haku lah tu..Pengantin dah sampai.. tgh dok ateh pelamin...dok sanding...org dok salam2..

Punya lah ramai org masa haku sampai nie..bersesak2 nak makan..aku pegang baby..anak kakak kak ipor, sian lak dia panas..cepat2 kami masuk umah..makan lam umah ja lah...tgk org ramai sgt..mesti tak dok tempat duduk. Kak ipor g ambik kan makan, Aku pon mkn ja lah apo yg kak ipor ambik...Nai putih + ayam masak merah + kari daging + pisang muda masak lemak, nenas tumis kuning + air bali.. makan pon sambil dok jago luqman nie...heehe..sejak pandai jalan nie..tak dok diam dia..suapkan nasi pon baper suap ja..pastu tak nak dah..

Hari nie lam sejarah...tak pernah2 agi..kasut hilang masa kenduri..Hari nie lah terjadi tanggal 8 March 2009, sandle den kena sonlap...uwaaaa...Nasib lah bawak kasut sandle biasa ja.. dah lamo gak pakai...erm..takpolah haku halal kan ja lah sapo ambik tu.. cuak gak haku..camno nak balik? last sekali..aku pon jadi pencopek sandle...muahahahazzz..Jaat aku nie...entah kasut mak cik mano lah haku hambik tuh...haku ambik sandle paling buruk yg ado kat situ...ermmm..harap mak cik tu halalkan lah...uwaaaaaaaaaaaaa...aku nyesal nie..cam nerlah aku tak terfikir nak pulangkan balik..sampai kat kereta,..aku pakai lah sandle kak ipor n poei hantar balik.. kenapa lah haku tak terfikirrrrrrr.......sian org tu..mesti dia pon cuak cam haku..camna nak balik..sandle kena sonlapppppppp...adesssssss... "YA ALLAH semoga org itu memaafkan dosaku ini. Kau bukakan lah hati nya..agar beliau memaafkan daku mengambil sandle ya YA ALLAH..amin..

Erm..kalau nak hantar balik kerja nie pon, tak guna gak.. mesti org tu pon tak cari dah sandle dia..erm...Berkecamuk hatiku.. nie nak wat muka sengal nie.. adess..sabor sabor.. YA ALLAH hanya kepada mu daku memohon YA ALLAH.. Semoga beliau menghalalkan perbuatanku mengambil sandle nya..amin.
4 Responses
  1. MrPayid Says:

    bayangkan..selipar tu ahmad albab yg punya.. eh3 silap.. selipar tuh makcik tua yg punya.. dia cr2 slipar dia yg disonglap dik hani rupawan.. disebabkan makcik tue baik hati, dia pun x la songlap slipar org lain.. dia pun blik la jln kaki tanpa selipar.. ngan panas + pedih memijak jalan raya...tb2!!! jeng2.. dia terpijak kaca..luka berdarah.. pedih sgt2... xrasa bersalahkah kita??


    ekekekek.. moral of da story: saje je nak bg hang rasa bersalah sgt2..ekekekek


  2. Cik Mawar Says:

    tulah ada gak terfikir...Tp nak wat camner..Nyesal sgt nie.. Mn lah tau.mak cik tu tak mampu beli sandle lain dah..uwaaaaaaaaa..
    Lepas nie adik tak wat agi camtu..
    Insyallah..


  3. mira Says:

    adei..mule2 nk gelak jap..ehehehe
    klakar lak mmbc nyer..

    tpkn mawar..mira caye..makcik tu pun pasti akn maafkn kamu spertimane mawar maafkn org yg songlap sandle mawar tu...huhuhu...


  4. Cik Mawar Says:

    hehehe mira..
    Insyallah Mira tu lah yg mawar harapkan.. amin..
    nyesal nie..
    Hari nie nak g kenduri agi
    raso nak msuk nnt..bungkus sandle. bawak masuk sekali..
    hauhauhuaa...


Daisypath Wedding tickers

Daisypath Wedding tickers

Cik Mawar FC