Cik Mawar
Adusss..camner lah tempat kojer haku nie tak da air lak..payah lah nak wat aktiviti air nie.. erm.. Dah tgh air tak nie..elektrik pulak takdok..adessss..Baru nak balik umah.ado lah elektrik..cett cam tetau ja haku nak balik..huhuhu..Erm..nak ambik wuduk pon kena tumpang kedai bawah..kan leceh semua tu..Dah time2 tak dak air lah..nak memulas2 perut nie.. wat muka kesian..pi tumpang kedai sebelah sini lak..huauhauhauaa...

Mula2 ingat nak balik lewat 6.30ptg..Tapi tetiba lak tak da mood..hati ku terusik sikit.. tak dok sapo usik..tetiba ja nak felling2 sad..huaaaa...smpai umah..Mak tgk muka monyok ja.."ha naper lak nie"..." tak da pa pa pon mak"..Aku terus g mandi..kepala lak denyut2..mandi lelama..huahuha..lepas ja solat...baring2..mula2 ingat tak nak makan..Tapi mak citer dia masak sayur lemak, ikan sambal...n mak makan sorang ja..adusssss...tak sampai hati lak..Bangun..makan ngan mak..lepas makan mak kata " malas nya mak nak buat aiskrim".. huhuh (faham2 ja lah mak suruh aku lah tu) hehhe..Tak jadi aku nak betapa lam bilik.. Mak menjahit aku wat aiskrim kat dapur...Takpo TV sorang satu.....kol 11 lbh baru siap...lau wat kerja smbil tgk Tv biasalah...lambat siap.. Siap ja..Pi buat kira2 perbelanjaan..almaklumlah baru gaji..huhhu..Bulan nie kena simpan sikit...awal bln 4 roadtac motor mati lak.. Gaji bln nie simpan seket..gaji bln dpn simpan seket...ermmmm... (hati aku tak habis agi terusik nie)
0 Responses

Daisypath Wedding tickers

Daisypath Wedding tickers

Cik Mawar FC