Cik Mawar

YA ALLAH jika aku jatuh cinta
Cintakanlah aku pada seseorang
Yang melabuhkan cintanya
PadaMU, agar bertambah kekuatanku untuk
MenyintaiMU.
YA MUHAIMIN jika aku jatuh cinta
Izinkanlah aku menyentuh hati seseorang
Yang hatinya bertaut PadaMU
Agar tidak terjatuh aku
Dalam jurang Cinta Nafsu.
YA RABBANA jika aku jatuh hati
Jagalah hatiku padanya agar tidak
Berpaling daripada hatiMU.
YA RABBUL IZZATI jika aku rindu
Rindukanlah aku pada seseorang yang
Merindu syahid di jalanMU
YA ALLAH jika aku menikmati
Cinta kekasihMU , janganlah kenikmatan itu
Melebihi kenikmatan indahnya
Bermunajat di sepertiga malam terakhirMU.
YA ALLAH jika aku jatuh Cinta
Pada KekasihMU, jangan biarkan
Aku bertatih dan terjatuh dalam
Perjalanan panjang menyeru
Manusia kepadamu.
YA ALLAH jika kau halalkan
Aku merindui kekasihMU,
Jangan biarkan aku melampaui
Batas sehingga melupakan
Aku pada cinta hakiki
Dan rindu abadi
Hanya padaMU...
~ Amin ~
Labels: edit post
0 Responses

Daisypath Wedding tickers

Daisypath Wedding tickers
Daisypath Anniversary tickers

Cik Mawar FC