Cik Mawar

Salam Kembali...
Salam teristimewa buat semua...
Fuhhhh Masa dok rumah rasa cam lamo..
bila dah kerja... cam cuti sekejab ja
huahuahahuaa...
Hari ini seperti biasa pukul 9.30 pagi
Aku Kembali bekerja seperti biasa
Setelah sakan bercuti dan bersilat didapur..
Macam2 nak citer pasal raya..
tapi nnt lah.. lau ado mood nak citer..citer nnt
nie nak citer pasal kad raya
dapat petang sabtu..
dok bersilat2 kat dapur masak
tin tin tin.. posmen mai
wahhhhhhhhhhhhhhh namo den
upanya kad raya dari sis lynn..
huhuhu.. ado bunggul dalam nya
buka2.. upanya
ado kerongsang..
cantikkkkkkkk...
mekasih sis..

-Sis Lynn-
Aku Kenal masa chat kat Fungkur.org
Dari chatroom tu meriah
sampai lah tak meriah
hauhauahauuaa
tapi kami berdua sentiasa meriah
kadang2 ketawa sampai kuar air mat0..
(sis lah selalunya)
hahahahahaa..
skrg kami berhubung melalui
Tepon,YM, facebook, friendster, chatroom yg terbaru Skype..
huhuhuh..
leh gayut2 ngan sis nnt
sis jugak tempat aku meluah kan rasa
aku dah anggap dia cam akak aku
Insyallah
jika diberi kesempatan
aku teringin sangat hendak bersua muka
ngan sis
walaupun hanya kenal kat Alam maya
rasanya dah kenal n rapat lebih
dari kawan depan mata
apa pun
aku doakan sis diberi kebahagiaan
dipertemukan jodoh yang soleh
dimurahkan rezeki
Dan Semoga kita ditakdirkan untuk
berjumpa
amin..

2 Responses
  1. Lya Colours Says:

    mawar
    selamat aghi ghayo


  2. Cik Mawar Says:

    hehehehe
    lya...
    selamat2..
    mano kad rayo den nie ha?
    den tunggu gak nie..


Daisypath Wedding tickers

Daisypath Wedding tickers

Cik Mawar FC